Geplaatst 18 april 201213 jr. Hallo, Dit is een stuk van het programma van Peter Plaisier en Sjors Fröhlich. Radio 3 FM NCRV Magic Friends 15.00-16.30 uur 20 feb 1996. Niet helemaal, helaas, maar misschien doe ik er toch iemand een Plaisier mee (niet grappig) http://www.mediafire.com/?czed4n0jk3cdz5i
Geplaatst 18 april 201213 jr. Dit soort programma's kom je niet tegen. Prachtige opmerking Vincent! Groet, Martin
Geplaatst 18 april 201213 jr. Het is misschien geen topradio; maar het was wel lange tijd het enige wat je als Nederlandse jongere op de radio had. Al was de commercie in die periode al heel langzaam aan het binnendringen. Ook ik heb veel naar de Magic Friends geluisterd; al was het maar omdat Radio 3 toentertijd de enige Nederlandse popzender was die je in de ether kon beluisteren. En dat maakt dit toch weer leuk om te horen; het zijn immers toch weer herinneringen die hierdoor boven komen. Dus ook van mij bedankt.
Geplaatst 18 april 201213 jr. Het is misschien geen topradio; maar het was wel lange tijd het enige wat je als Nederlandse jongere op de radio had. Al was de commercie in die periode al heel langzaam aan het binnendringen. Ook ik heb veel naar de Magic Friends geluisterd; al was het maar omdat Radio 3 toentertijd de enige Nederlandse popzender was die je in de ether kon beluisteren. En dat maakt dit toch weer leuk om te horen; het zijn immers toch weer herinneringen die hierdoor boven komen. Dus ook van mij bedankt. Ik had het geluk in de buurt van de grens te wonen en kon zodoende wat van over de grens meepikken. Luisterde in die tijd altijd N-Joy radio uit Niedersachsen, dus de Magic Friends (en de rest vd programma's op die zender) heb ik nooit meegekregen. Zal er straks eens naar luisteren.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.