Geplaatst 18 april 201213 jr. Het zal in 1989 zijn geweest dat Tower Of Power weer eens naar Nederland kwam voor een optreden (AHOY?). Dat concert werd opgenomen voor Veronica’s Countdown Cafe en werd legendarisch omdat daar de tune van het programma ontstond. TOP speelde nl. een medley met daarin ‘Fanfare/You know it’ waarvan zij een Countdown Café-versie maakten. Die 4 a 5 minuten zijn later door Alfred Lagare teruggemonteerd tot een filler van 2 minuten en was vanaf dat moment de tune van CDC. Hier is die originele live opname van Tower Of Power: http://snd.sc/HIdKVQ Groeten Simon
Geplaatst 1 januari 201312 jr. Hallo ik ben edo de lang en ben al zeker twintig jaar op zoek naar deze uitzending die ik ooit in bezit had op tape maar door brand ben verloren geraakt. Ik hoopte met bovenstaande link weer de opname te bemachtigen maar helaas werkt deze niet. Zijn er nog andere mogelijkheden! Help! mvg edo
Geplaatst 3 januari 201312 jr. Hallo ik ben edo de lang en ben al zeker twintig jaar op zoek naar deze uitzending die ik ooit in bezit had op tape maar door brand ben verloren geraakt. Ik hoopte met bovenstaande link weer de opname te bemachtigen maar helaas werkt deze niet. Zijn er nog andere mogelijkheden! Help! mvg edo Heb wel het concert opgenomen 3 maart 1993 in Paradiso.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.