Geplaatst 2 mei 201213 jr. Ik ben al heel lang fan van de Stones. En speciaal van deze film. Maar heeft iemand enig idee of deze "ergens" te vinden is? http://skyarts.sky.com/sympathy-for-the-devil Juul
Geplaatst 2 mei 201213 jr. Juul, ik heb hem 'ergens' gevonden. De download loopt nu en het is even wachten of het een goed exemplaar is. Bestandsgrootte 8.9 Gb dus de kwaliteit zal wel goed zijn. Je hoort nog van mij. Rien
Geplaatst 2 mei 201213 jr. Auteur Juul, ik heb hem 'ergens' gevonden. De download loopt nu en het is even wachten of het een goed exemplaar is. Bestandsgrootte 8.9 Gb dus de kwaliteit zal wel goed zijn. Je hoort nog van mij. Rien Kijk, ik ben een tevreden mens. Ik heb toen op verzoek van Lex dat nummer korter geknipt. Maar ben wel benieuwd naar die hele film. Dat wordt "heel lang" downloaden denk ik. Ik kijk wel naar m'n mailbox Rien. ik doe straks even m'n modem en computer "uit de lucht" want het gaat onweren hier. En op het platteland.............met die bliksem. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.