Geplaatst 5 mei 201213 jr. Dit is wel een bijzondere bergplaats voor een iPhone.......... http://www.macfreak.nl/nieuws/23861/op-weg-zonder-handtas-stop-je-iphone-in-je-bh/ Juul
Geplaatst 5 mei 201213 jr. Opeens vind ik het toch wel jammer dat ik niet zo'n onding heb. Hoewel, ik draag ook geen BH...
Geplaatst 5 mei 201213 jr. Briljant. Mijn echtgenote neemt nooit haar mobiel op ("ben ik dat?" en teveel meuk in haar tas als ze hem wel hoort) en krijgt binnenkort een iPhone van haar baas. Dan vraag ik mij af op ze voortaan wel gaat opnemem maar met deze oplossing nemen de kansen sterk toe!
Geplaatst 6 mei 201213 jr. Wat willen veel mannen plotseling graag de telefoon voor het vrouwtje opnemen. Het wachten is nu op Sloggy met een slipje met bergplek voor de Iphone. Wordt de wereld toch nog mooi : Al die vrouwen die met een verheerlijkt gezicht door de stad lopen als de telefoon gaat terwijl ie op de trilstand staat. -:)
Geplaatst 10 mei 201213 jr. Misschien kunnen ze een piezo elementje in de cups van die BH stoppen.. Dan kun je de eifoon laden door de bewegingen van de cups.. Telefoon leeg? Even huppen! Ik stop erover, want ik krijg er beelden bij door... :P
Geplaatst 12 mei 201213 jr. Een collega'tje van mij borg haar telefoontje jaren terug al tussen haar borsten (van enig formaat) op. Bij haar bezoeken aan toekomstige klanten werd er wel soms fronsend gekeken wat die mevrouw deed als haar telefoon overging.... En die creditcards? Daarvoor kon je jaren geleden bij Neckermann damesslipjes kopen met daarvor een opbergvakje erin. Vooral in steden als Rome zeer handig! Gr. Theo
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.