Spring naar bijdragen

Radio Tour de France


Vincent

Aanbevolen berichten

Geweldig om dit te horen; ook al is het niet echt mijn tijd want tijdens deze tour was ik nog geen twee jaar oud....

Maar zoveel gehoord over Radio Tour de France van vroeger en natuurlijk over Theo Koomen. Nu kan ik het eens zelf horen en het blijft toch spannend, en dan besef je opeens dat het een uitzending is van bijna 30 jaar geleden. Daarbij blijft wielrennen mijns inziens toch een prachtsport.

Dank voor het opnemen toentertijd Jan-Fre en voor het digitaliseren en beschikbaar stellen Vincent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
  • 1 year later...

Ik heb zelf nooit veel met sport gehad, maar op radio en tv zijn het toch bijna altijd de mooiste uitzendingen hè. Het zal het live aspect wel zijn. Denk bijvoorbeeld aan de Elfstedentochten van '85 en '86. Eén van deze heb ik zelfs nog op (v2000) videoband.

Prachtig. Ik heb zelf een tijdje hier op de lokale radio het sportprogramma gepresenteerd. Geen idee vaak welke voetbalclub nou in welke klasse speelde en dergelijke, maar heerlijk om te doen. En Tour de France op tv mag ik ook graag zien, vooral de bergetappes. In '88 op de Tourmalet gestaan en daarna besmet geraakt denk ik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf nooit veel met sport gehad, maar op radio en tv zijn het toch bijna altijd de mooiste uitzendingen hè. Het zal het live aspect wel zijn. Denk bijvoorbeeld aan de Elfstedentochten van '85 en '86. Eén van deze heb ik zelfs nog op (v2000) videoband.

Prachtig. Ik heb zelf een tijdje hier op de lokale radio het sportprogramma gepresenteerd. Geen idee vaak welke voetbalclub nou in welke klasse speelde en dergelijke, maar heerlijk om te doen. En Tour de France op tv mag ik ook graag zien, vooral de bergetappes. In '88 op de Tourmalet gestaan en daarna besmet geraakt denk ik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Bedankt Harm, Vincent en natuurlijk niet vergeten de man die het heeeft opgenomen Jan-Fre.

 

Hier hebben we lang op moeten gewachten.

 

Wat in een zuurvat zit verzuurt niet.

 

Bedankt voor het mooi's wat je ons weer heeft gegeven vrienden.

 

Ik zat afgelopen Tour de France s'nachts naar te kijken en het was weer genieten.

 

Het wordt hier op Live gegeven.

 

De mensen die het presenteren zijn niet zo good.

 

Groeten Peter Darch Australia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.