Geplaatst 21 juli 201213 jr. Hierbij een montage van het pakket Power 4 dat in 1984 door Pim Koopman voor Veronica werd gemaakt: VOO - Power 4 - Pimkoopman Groet, Peter
Geplaatst 21 juli 201213 jr. Dank Peter. Ik vind dit één van de slechtste jinglepakketten van Veronica. (Kwestie van smaak, ja). Het heet officieel Power PK (Pim Koopman) en komt volgens mij uit april 1985. Er is ook een geremixte versie van. Pim Koopman was in mijn ogen een briljant musicus maar geen briljante jinglemaker. Hij heeft ook nog een paar pakketten voor Veronica TV gemaakt. Gr SImon 10 minuten later: je hebt gelijk Peter het was 1984 (november)
Geplaatst 21 juli 201213 jr. Auteur Het schijnt dat Ad Bouman samen met Pim de studio in ging zonder dat ze vooraf wisten wat ze gingen maken. Alles kwam uit de computer (doosjes). Het is natuurlijk niet te vergelijken met een compleet orkest met echte instrumenten. Een aantal tracks zoals bijvoorbeeld Nieuwslijn zijn lang op TV gebruikt, dus zo slecht waren die dan toch ook weer niet. Die Top 40 sweepers worden volgens mij nog steeds gebruikt. Overigens is dit geremixte versie. Groet. Peter
Geplaatst 9 augustus 201312 jr. Kan iemand het pakket Power 4 nog eens online zetten. Ben erg benieuwd welke jingles hier in zitten. Heeft Pim Koopman daarna ook niet het leaderpakket 'The Statue of Liberty' voor Veronica TV gecomponeerd? Groet, Guido
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.