Geplaatst 23 juli 201213 jr. Hallo, ik ben Joyce. Vooral een muziekliefhebster maar altijd gefascineerd geweest door radio. Zowel muziek als radio heb ik in de jaren 80 ontdekt. Ik houd vooral van radio waar met passie over muziek wordt gesproken: vroeger de VOO, tegenwoordig vooral Radio 6. Ik ben gek op “lijstjes†maar vind de “nummer 1†over het algemeen de minst interessante. (En in het "dagelijks" leven studeer ik filosofie aan de UvA). Groet, Joyce
Geplaatst 23 juli 201213 jr. Welkom op het forum, Joyce. Je zult hier voldoende van je gading vinden. Rien
Geplaatst 23 juli 201213 jr. Eindelijk een dame, wees welkom. En dan ook nog eentje die radio 6 luistert! Welkom. Paul
Geplaatst 24 juli 201213 jr. Zelden kom je een vrouw tegen die oprecht gepassioneerd is mbt radio/muziek. Derhalve : van harte welkom. Luistertip : Ook bij KX-radio is de passie voor muziek hoorbaar !
Geplaatst 24 juli 201213 jr. Bedankt voor jullie "welkom"! Qua radio-vrouwen zijn er gelukkig wel goede voorbeelden te geven, bijvoorbeeld: Anne van Egmond, Annet van Trigt en Simone - "Siepie" - van Walraven. Bij Radio 6 en 3fm zijn de vrouwen - "radiobitches" - ook goed vertegenwoordigd. Groet, Joyce
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.