Geplaatst 9 augustus 201213 jr. Auteur Sommige jingles blijven jarenlang in je hoofd hangen. Of ze nu worden ingezongen voor Radio Decibel in Amsterdam of Groeistad Radio in Zoetermeer, vrijwel iedereen kent ze. Een voorbeeld van zo'n jingle is cut 12 uit het pakket Synsation van Media General. Het is één van mijn favoriete jingles, waarschijnlijk door de geluidseffecten. Ik wilde deze al lange tijd in een nieuw jasje steken, maar de kale backings van de jingles zijn door de jaren heen schaars geworden. Soms heb je geluk. Eerst het origineel, daarna de remix en als bonus een langere versie. Remix MG Synsation - Cut 12.mp3 Groet, Ger
Geplaatst 9 augustus 201213 jr. Sommige jingles blijven jarenlang in je hoofd hangen. Of ze nu worden ingezongen voor Radio Decibel in Amsterdam of Groeistad Radio in Zoetermeer, vrijwel iedereen kent ze. Een voorbeeld van zo'n jingle is cut 12 uit het pakket Synsation van Media General. Het is één van mijn favoriete jingles, waarschijnlijk door de geluidseffecten. Ik wilde deze al lange tijd in een nieuw jasje steken, maar de kale backings van de jingles zijn door de jaren heen schaars geworden. Soms heb je geluk. Eerst het origineel, daarna de remix en als bonus een langere versie. Remix MG Synsation - Cut 12.mp3 Groet, Ger
Geplaatst 10 augustus 201213 jr. Ger, hartelijk bedankt, ook toevallig ik sprak Hanno Dik (Ferry v/d Velde) nog vanmiddag van dit ooit zo legendarische station.
Geplaatst 10 augustus 201213 jr. Ger, hartelijk bedankt, ook toevallig ik sprak Hanno Dik (Ferry v/d Velde) nog vanmiddag van dit ooit zo legendarische station.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.