Geplaatst 13 september 201213 jr. Bijna een uur Everly Brothers met Henk Spaan & Harry Vermeegen, uit de collectie van Edgar. Datum, tijdstip, omroep, zender? Wie het weet mag het zeggen. HenkSpaan&HarryVermeegen-IkKrijgNooitMeerKippevel-EverlyBrothers
Geplaatst 14 september 201213 jr. Ik heb er geen datum in kunnen ontdekken. Meest recente plaat, voor zover mijn kennis reikt, is 'On the wings of a nightingale'. Bij ons een hit in september 1984. Veel ouder kan het dus niet zijn. Erg leuk programma overigens! Martin
Geplaatst 14 september 201213 jr. Auteur Inderdaad een leuk programma. Was gisteren aardig verrast door deze cassette. VARA H3 lijkt mij een goede optie. Zal komend weekend eens luisteren, zit met schoonmoeder op de Veluwe, weekend oordoppies in :)
Geplaatst 14 september 201213 jr. 'Sorry ma, ik kan je niet verstaan. Ik moet nog een hele stapel programma's beluisteren.' (Zoals Ernie met een banaan in z'n oor tegen Bert.) Sterkte dan maar! ;-) Martin
Geplaatst 16 september 201213 jr. Dit was een eenmalige uitzending uit '84 in de zendtijd van de Popkrant, dinsdagavond 20 tot 21 uur op H3 dus. Jan Douwe Kroeske, die toen bij de Popkrant werkte, doet aan het begin de aankondiging. Edwin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.