Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Reclamefilm van NS in HD

Featured Replies

Geplaatst

Gisteren kwam ik op de onvolprezen site van Nico Spilt (Langs de Rails) een promotiefilm tegen van de NS.

Zo'n 18 minuten lang vertellen NS medewerkers waarom hun bedrijf zo goed is. Ik zet daar mijn vraagtekens bij, zeker gezien het feit dat we voornamelijk bobo's voorbij zien komen die als dagelijkse taak hebben alles zo positief mogelijk naar buiten te brengen. Maar goed, afgezien daarvan is het een mooie film die ondanks de Youtube kwaliteit toch zeer mooi is om te zien. Klik bij het kijken even op kwaliteit en zet die maximaal en klik daarna op beeldvullend.

uw prutsert, die treinen leuke dingen vind

Geplaatst

Een promotie film waar ik met gemengde gevoelens naar kijk. Je kunt duidelijk het verschil tussen BOBO's en de praktijkmensen waarnemen. Het is duidelijk dat de laaste groep een "gemaakt" verhaaltje staat op te lepelen met behulp van een coach die duidelijk aangegeven heeft hoe het gezegd moet worden, gemaakt dus. Dat komt niet prettig over. Als je iets wil promoten kun je het beter op een spontane wijze laten ontstaan.

Er worden nogal wat getallen genoemd, leuk maar vind de klant die door dit promotiefilmpje een indruk moet krijgen van het "Spoor" dat nu allemaal zo interessant??

Een gevaar van deze promotiefilm is dat er hoog van de toren wordt geblazen, waarbij ik mij afvraag of ze het wel waar kunnen maken. Als je het namelijk niet waar maakt ga je voor de zoveelste maal op je "bek".

Ook zo'n mooi punt in de film is dat duidelijk wordt gemaakt datgene wat Prorail doet en wat NS Reizigers doet in geval van calamiteiten. Je vraagt je af, kan dat wel?? Die vraag dient zich aan omdat zo langzamerhand heel Nederland wel weet dat Communicatie in de driehoek Klant, NS Reizigers en Prorail te wensen overlaat en excuseer, ik druk me dan nog zwak uit. De film suggereert iets anders, maar daar is het een film voor. De praktijk is een stuk weerbarstiger, helaas.

Nogmaals gemengde gevoelens.

Rob Veld

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.