Spring naar bijdragen

Reclamefilm van NS in HD


rien1959

Aanbevolen berichten

Gisteren kwam ik op de onvolprezen site van Nico Spilt (Langs de Rails) een promotiefilm tegen van de NS.

Zo'n 18 minuten lang vertellen NS medewerkers waarom hun bedrijf zo goed is. Ik zet daar mijn vraagtekens bij, zeker gezien het feit dat we voornamelijk bobo's voorbij zien komen die als dagelijkse taak hebben alles zo positief mogelijk naar buiten te brengen. Maar goed, afgezien daarvan is het een mooie film die ondanks de Youtube kwaliteit toch zeer mooi is om te zien. Klik bij het kijken even op kwaliteit en zet die maximaal en klik daarna op beeldvullend.

uw prutsert, die treinen leuke dingen vind

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een promotie film waar ik met gemengde gevoelens naar kijk. Je kunt duidelijk het verschil tussen BOBO's en de praktijkmensen waarnemen. Het is duidelijk dat de laaste groep een "gemaakt" verhaaltje staat op te lepelen met behulp van een coach die duidelijk aangegeven heeft hoe het gezegd moet worden, gemaakt dus. Dat komt niet prettig over. Als je iets wil promoten kun je het beter op een spontane wijze laten ontstaan.

Er worden nogal wat getallen genoemd, leuk maar vind de klant die door dit promotiefilmpje een indruk moet krijgen van het "Spoor" dat nu allemaal zo interessant??

Een gevaar van deze promotiefilm is dat er hoog van de toren wordt geblazen, waarbij ik mij afvraag of ze het wel waar kunnen maken. Als je het namelijk niet waar maakt ga je voor de zoveelste maal op je "bek".

Ook zo'n mooi punt in de film is dat duidelijk wordt gemaakt datgene wat Prorail doet en wat NS Reizigers doet in geval van calamiteiten. Je vraagt je af, kan dat wel?? Die vraag dient zich aan omdat zo langzamerhand heel Nederland wel weet dat Communicatie in de driehoek Klant, NS Reizigers en Prorail te wensen overlaat en excuseer, ik druk me dan nog zwak uit. De film suggereert iets anders, maar daar is het een film voor. De praktijk is een stuk weerbarstiger, helaas.

Nogmaals gemengde gevoelens.

Rob Veld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.