Geplaatst 6 oktober 201213 jr. Ik ben op zoek naar deze uitgave van Freewave. Is er iemand die mij aan een scan (300dpi) kan helpen van deze uitgave?
Geplaatst 6 oktober 201213 jr. waarom ben je juist naar dat nummer op zoek. Als hoofdredacteur sinds de geboorte van het blad mis ik slechts 1 exemplaar. Scanner is helaas in conflict met nieuwe computer maar wie weet spoedig weer normaal groet Hans
Geplaatst 6 oktober 201213 jr. Auteur Ik heb (uit Gouda) een stapel Freeway's/Freewave's gekregen en deze ontbreekt. Vandaar de vraag Hans. Welke mis jij nog?
Geplaatst 7 oktober 201213 jr. Ooit ben ik er door heen geweest en zag dat er een ontbreekt maar heb niet voorhanden welke. Kost ook te veel tijd om er nu door heen te gaan. Komt wel een keer groetjes
Geplaatst 8 oktober 201213 jr. Ooit ben ik er door heen geweest en zag dat er een ontbreekt maar heb niet voorhanden welke. Kost ook te veel tijd om er nu door heen te gaan. Komt wel een keer groetjes Ik heb ze allemaal wel. Maar geen tijd om te scannen...........dus Vincent... Douwe
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.