Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

30-12-1995 - Radio 538 - De Top 100 over 1995

Featured Replies

Geplaatst

Ook de jaaroverzichten van de jaren 90 ga ik zeker meepakken. In dat decenia was 538 een prima zender om naar te luisteren. Tegenwoordig is daar helaas niks meer van over. Maar dat is een persoonlijk mening. Bedankt voor al die gave jaaroverzichten man.

Geplaatst

Ben het met je eens. Toen was Radio 538 nog te pruimen en een goed alternatief voor 3FM. Tegenwoordig alleen maar herrie op die zender. Alleen de Top 40 en het jaaroverzicht luister ik nog. Dat verandert nooit :)

Geplaatst

Even voor de volledigheid: de files staan op de datum 31 december 1995, maar de uitzending is van zaterdag 30 december 1995 zoals in het onderwerp staat. Arlo noemt de datum na ruim vijf minuten in de eerste file.

Remco

Geplaatst

Dan passen we de datum ook nog even aan. Het is idd 30-12

• 5 weeks later...
Geplaatst

Heerlijk om terug te luisteren. Pure nostalgie, vindt de reclames en het nieuws eigenlijk nog leuker dan de muziek. Dank je wel, Micha! Dat we elkaar hier ook weer tegenkomen. Small world!

Groeten Timo Kamst :-)

Geplaatst

Ach, je weet dat toch, het radio- en hitlijstenwereldje is klein. Ik ben er allebei gek van, dus we komen elkaar geregeld tegen! Leuk ook jou hier te zien. De Top 100's van eerdere en iets latere jaren vind je hier ook als het goed is, genoeg gepost de afgelopen weken :D Veel plezier!

Geplaatst

Ach, je weet dat toch, het radio- en hitlijstenwereldje is klein. Ik ben er allebei gek van, dus we komen elkaar geregeld tegen! Leuk ook jou hier te zien. De Top 100's van eerdere en iets latere jaren vind je hier ook als het goed is, genoeg gepost de afgelopen weken :D Veel plezier!

Ik zie het, mijn laptop staat te roken en mijn huwelijk is in gevaar. Top! :-) 1000x dank!

Geplaatst

Oh, maar ik wil absoluut niet verantwoordelijk worden gehouden voor jouw huwelijksproblemen :D En wat ik gepost heb is nog lang niet alles wat ik hier heb. Heb jij destijds de Pop Rock 1000 op Yorin FM gepresenteerd? Want die ik heb ik ook nog helemaal :D

Geplaatst

Poeh, ik weet dat niet zeker meer. Ik heb wel alle nummerjingles geknipt in ProTools, daar hebben wat nachten werk in gezeten toen. ;-)

Maar het zou geweldig zijn als je die zou willen uploaden. Heb nog maar zo weinig van Yorin FM.

Geplaatst

Heb al die uren op een paar verlaten DVD's staan, hopen dat ze nog goed genoeg zijn om naar de harde schijf te kopieren. Is zo'n beetje het enige wat ik nog heb van Yorin FM, buiten de laatste Top 100 Allertijden uit 2003, want die vond ik laatst ook nog op een videoband. Zal de komende dagen kijken wat ik voor je kan doen :D

• 1 month later...
Geplaatst

En... Al aan de slag? ;-)

Geplaatst

Huh, ow ja, die Yorin Top 1000, die moet ik nog steeds even naar de harde schijf zetten en uploaden. Zal deze week ff kijken voor je!

• 1 year later...
  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.