Geplaatst 14 december 201212 jr. Ruim 4 uur Radio Atlantis met Rob Ronder, Frank van Leeuwen en Mr Galaxy. Atlantis-19740825-0946-1400-RobRonder-FrankvanLeeuwen-MrGalaxy
Geplaatst 23 februari 201312 jr. Vincent, Zou je deze file nogmaals willen uploaden? Hij is niet meer beschikbaar via mijnbestand. Alvast vriendelijk bedankt.
Geplaatst 23 februari 201312 jr. Dag Vincent, Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in het gedeelte van 9:45 tot 10:45. De rest heb ik en ik ben bereid de overige uren te uploaden. Alvast dank en hartelijke groet, Bart
Geplaatst 23 februari 201312 jr. Auteur Ik heb de file al gevonden. Moet hem even aanpassen voor ik hem upload zodat hij op Mediafire kan.
Geplaatst 24 februari 201312 jr. Link werkt weer. Geweldig, ook hier zijn wij behoorlijk blij mee. Destijds was Atlantis hier in Noord-Limburg niet te ontvangen, althans niet met de radio's die bij ons destijds in huis waren, een radiomeubel en twee draagbare radio's. Ik vond dat bijzonder jammer want de naam Atlantis vond ik een geweldige naam voor een radiostation! Trouwens, de ontvangst van Veronica was beter dan Noordzee. Achteraf gezien vreemd.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.