Spring naar bijdragen

Stichting Top 40 bandenservice - 1977


Vincent

Aanbevolen berichten

Het is nog wel geen zondag, maar dan ben ik niet in de gelegenheid om hier wat te plaatsen. Daarom alvast deze opname.

Voor degene die opletten: nummer 28 van 09-07-1977 heb ik niet in bezit. Dus als iemand deze heeft hou ik me aanbevolen.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vincent,

Is het mogelijk om later nog es 1976 te herhalen. Ik heb daar het een en en ander van gemist en zoveel herinneringen aan dat jaar. Het was de opkomst van Veronica in het omroepbestel en net een radio intensief jaar in mijn jeugd.

Zeer en zeer bedankt.


Valt mee merk ik - m'n database es nagekeken, maar toch nog heel veel van dat jaar tegengekomen, dus mis wat afleveringen, meer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...
Op ‎10‎-‎9‎-‎2013 om 12:54 zei martinja:

Vincent,

 

Is het mogelijk om later nog es 1976 te herhalen. Ik heb daar het een en en ander van gemist en zoveel herinneringen aan dat jaar. Het was de opkomst van Veronica in het omroepbestel en net een radio intensief jaar in mijn jeugd.

 

Zeer en zeer bedankt.

 


Valt mee merk ik - m'n database es nagekeken, maar toch nog heel veel van dat jaar tegengekomen, dus mis wat afleveringen, meer niet.

 

8 uur geleden zei Corgi:

Ik heb deze geweldige serie onlangs ontdekt en kon ze ze gelukkig nog downloaden tot en met 26-03-1977. Van de rest uit 1977 werken de links niet meer helaas. Zouden ze nog een keertje geplaatst kunnen worden? Mijn dank zou heel erg groot zijn!

 

Voor mij geldt hetzelfde. Heb afgelopen week ontzettend genoten van '1975' die ik heb beluisterd in de vrachtwagen heen en terug naar zuid-Duitsland. Zou ook graag 1976 en 1977 willen downloaden. BVD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎18‎-‎3‎-‎2017 om 06:14 zei MartinN:

 

 

Voor mij geldt hetzelfde. Heb afgelopen week ontzettend genoten van '1975' die ik heb beluisterd in de vrachtwagen heen en terug naar zuid-Duitsland. Zou ook graag 1976 en 1977 willen downloaden. BVD

 

In de 1976 topic werk(t)en alle linkjes nog dus daar heb ik alles

wat erop is gezet nog kunnen downloaden.

Helaas geldt dat niet voor 1977, dus als iemand zich geroepen voelt... bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.