Geplaatst 7 oktober 20178 jr. Volgende Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Bertus
Geplaatst 15 oktober 20178 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Bertus
Geplaatst 20 oktober 20178 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Bertus
Geplaatst 29 oktober 20178 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Bertus
Geplaatst 4 november 20178 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Bertus
Geplaatst 4 november 20178 jr. Hallo Bertus. Ik heb een vraag. Zou jij deze twee programmas ook nog voor ons beschikbaar kunnen stellen. Ik heb ze nog niet bij mijn collectie. Bij voorbaat dank. Gr Alphons. StNedTop40-19770402-A-Info-3eJaargangnr14 StNedTop40-19770402-B-Info-3eJaargangnr14 4 november 20178 jr. bewerkt door antennes
Geplaatst 5 november 20178 jr. Jaargang 1977 nr.14 ontbreekt ook bij mij in het archief. Misschien wil Vincent deze nog eenmaal uploaden. Groet, Bertus 5 november 20178 jr. bewerkt door bertus
Geplaatst 5 november 20178 jr. Allereerst hartelijk dank, Bertus. Ben er zeer blij mee. Ook ik mis no.14 nog.
Geplaatst 11 november 20178 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Bertus 11 november 20178 jr. bewerkt door bertus
Geplaatst 17 november 20178 jr. Afgelopen week onderstaande links van Vincent ontvangen voor op het forum. Veel plezier ermee. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Bertus
Geplaatst 26 november 20178 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Bertus
Geplaatst 1 december 20178 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Bertus
Geplaatst 8 december 20178 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Bertus 8 december 20178 jr. bewerkt door bertus
Geplaatst 16 december 20178 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Bertus
Geplaatst 24 december 20178 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Bertus
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.