Geplaatst 8 januari 201312 jr. Druk doende met de voorbereidingen voor de komende verhuizing, dacht ik gisteren 'kom, ik zet op de achtergrond eens een gedownload zeezenderprogramma op.' Het werd een uurtje Roger Day, van 25 februari 1970. Nog nooit beluisterd. Leuk hoor: af en toe middengolf piepjes er doorheen, helemaal goed. En op een gegeven moment dacht ik: dit lijkt Love Affair wel. Echt dat herkenbare orkest op de achtergrond, maar de zanger klopte niet. Bleek dus de eerste single van Love Affair te zijn; Lincoln County, mij totaal onbekend. Inderdaad met een andere zanger dan bij Everlasting Love en zo. Nummer was te koop in de iTunes Store, dus meteen binnengehaald. Denk niet dat Roger Day had verwacht dat er 42 jaar en 45 weken later iemand voor het eerst een plaat zou horen, in dat programma. :-)
Geplaatst 8 januari 201312 jr. Tja. Zo goed als nieuw, te koop: Grasmaaier die nog op de MV Mi Amigo is gebruikt. www.marinebroadcasters.com.
Geplaatst 8 januari 201312 jr. Tja. Zo goed als nieuw, te koop: Grasmaaier die nog op de MV Mi Amigo is gebruikt. www.marinebroadcasters.com. Àls je dan niets te melden hebt..........
Geplaatst 8 januari 201312 jr. Tja. Zo goed als nieuw, te koop: Grasmaaier die nog op de MV Mi Amigo is gebruikt. www.marinebroadcasters.com. Op de Ross Revenge hadden ze die ook wel kunnen gebruiken:
Geplaatst 8 januari 201312 jr. Move, i can hear the grass grow,1967, ook zo'n goeie. Die grasmaaier is al verkocht, een beetje adverteren alhier werkt prima. Paul de Haan. Op de Ross Revenge hadden ze die ook wel kunnen gebruiken: Ik neem aan dat dit een foto van het dek is? Dat geeft houtrot, maar toegegeven , het heeft wel iets. Lang geleden? Paul de Haan.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.