Geplaatst 21 januari 201312 jr. Beste vrienden, Ik ben een echt "radio mens". Ik weet niks van video maar ik heb in m'n werkzame leven behalve veel foto's ook veel m'n video camera meegenomen naar m'n werk. En daar zitten best aardige zaken bij vind ik zelf. Ik heb ze hier allemaal in de computer en ze zijn in "mpeg4". Maar hoe kan ik dat uploaden hier of op bijv. You tube? Hier een "still" uit een video die ik maakte tijdens 25 jaar H'sum 3 in oktober 1990. Een jonge Rob van Someren in de studio. Juul
Geplaatst 21 januari 201312 jr. Accountje aanmaken op youtube en de rest spreekt voor zich buurman. Een voorbeeeldje: Douwe
Geplaatst 21 januari 201312 jr. En het kan nog mooier op dit forum mbt youtube filmpjes: 1. Klink rechts op de het video icoontje 2. Kies Youtube 3. Plak hier de url van de video Resultaat:
Geplaatst 22 januari 201312 jr. Auteur Ja, OK, maar mijn "onderliggende vraag" is eigenlijk. Kan dat met het formaat mpeg4 ? Juul
Geplaatst 22 januari 201312 jr. Ja, OK, maar mijn "onderliggende vraag" is eigenlijk. Kan dat met het formaat mpeg4 ? Juul Zeker!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.