Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

"this is tv man............."

Featured Replies

Geplaatst

Oud tv collega Hylke Beerstra, hij was geluidstechnicus bij NOB-tv, heeft een tweetal aardige filmpjes op Internet gezet.

Erg aardig om te zien. Dit schreef hij er over:

=====

Afgelopen maandagnacht is de Clemenskerk op Ameland volledig afgebrand.

Op 12 en 13 april 1991 waren wij daar met een ploeg van het NOB om de eucharistie viering voor de RKK te verzorgen. Er is destijds door iemand een kort filmpje gemaakt van de oversteek van de lichtploeg, de bouw van het licht in de kerk, de aankomst van de operationele ploeg en de terugreis van de gehele ploeg

======

In de jaren 70 was ik als geluidstechnnicus-hengelaar nauw betrokken bij de opnames van de serie Het Dagboek van een Herdershond. Op 18 juni 1979 werden daarvoor opnames bij Kasteel Groeneveld te Baarn gemaakt. Ik heb toen mijn Bell en Howel super 8 camera meegenomen en daarmee zijn wat plaatjes achter de schermen geschoten. Zonder geluid overigens. Het filmpje van nog geen 5 minuten heeft ongezien meer dan 33 jaar bij mij in de kast gelegen. Je ziet o.a. de oud collega’s camera: Jan de Jong en Lex van Eldik, hoofdgeluid Rodi Roeters, chauffeurs Willem Rietveld en Frans Heijstee, de kinderen van Ruud en Julie van Hemert en uiteraard de meester meneer Willy zelf.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.