Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Frits Spits

Featured Replies

Geplaatst

Frits Spits stopt aan het eind van het jaar met radio maken. Zijn Radio 2-programma Tijd voor Twee houdt ermee op en daarom vindt de radiomaker het mooi geweest.

Volgens de 65-jarige Spits, die bekend werd met radioprogramma De Avondspits, gaat er volgend jaar een hoop veranderen bij Radio 2. "In elk geval stopt Tijd voor Twee en stop ik als presentator", laat hij weten aan RTL Boulevard. "Eens houdt het op. Ik kijk terug op een geweldige tijd en hoop dat ik er dit jaar nog een waardig slotakkoord aan vast kan maken."

Geplaatst

Frits Spits stopt aan het eind van het jaar met radio maken. Zijn Radio 2-programma Tijd voor Twee houdt ermee op en daarom vindt de radiomaker het mooi geweest.

Volgens de 65-jarige Spits, die bekend werd met radioprogramma De Avondspits, gaat er volgend jaar een hoop veranderen bij Radio 2. "In elk geval stopt Tijd voor Twee en stop ik als presentator", laat hij weten aan RTL Boulevard. "Eens houdt het op. Ik kijk terug op een geweldige tijd en hoop dat ik er dit jaar nog een waardig slotakkoord aan vast kan maken."

Geplaatst

• 2 months later...
Geplaatst

Jammer dat hij stopt.

• 1 month later...
Geplaatst

maar hij is toch al gestopt hor hem (bijna) niet meer op radio 2 KRO's tijd voor 2.

dacht dat Bert Haadrikman het stokje van die Spitse Frits heeft overgenomen?

Geplaatst

Daarop kan ik maar één reactie geven: Ojee...

En Frits kan ik alleen maar gelijk geven. Jammer voor ons, maar dat is niet anders.

Gelukkig hebben we de banden nog.. ;)

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.