Geplaatst 5 april 201312 jr. Geen idee waarom, maar onderstaande fotoreeks werkt behoorlijk op mijn lachspieren. http://www.nrc.nl/inbeeld/2013/04/05/mannen-waarom-doen-jullie-dit/
Geplaatst 5 april 201312 jr. Tja waarom?? Is een beetje "toeschouwende" houding en gewoon typisch mannelijk, alhoewel ik een paar vrouwen ken die het ook doen. Zijn dan uiteraard wel "spijkerbroek" vrouwen. Rob Veld
Geplaatst 6 april 201312 jr. Het antwoord is niet zo moeilijk als het lijkt. Het is simpel de spieren ontspannen. Over sommige dingen wordt gewoon te ingewikkeld gedaan. Rien
Geplaatst 6 april 201312 jr. Wat is dan een "spijkerbroek" vrouw? Zie jij een vrouw met een rok of jurk deze houding aannemen??? Rob Veld
Geplaatst 7 april 201312 jr. Zie jij een vrouw met een rok of jurk deze houding aannemen??? Rob Veld Wellicht dat Nico uit G. hier enig uitleg kan geven. Vr gr Jan
Geplaatst 7 april 201312 jr. Wellicht dat Nico uit G. hier enig uitleg kan geven. Nou, daar snap ik nou helemaal niets van ..... Rien
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.