Spring naar bijdragen

Trini Lopez


Juul

Aanbevolen berichten

Beste muziek vrienden.

In 1964, ik weet het nog precies, was ik helemaal gek van een LP van Trini Lopez - "The Latin album".

Ik fietste, ik had nog geen Puch, naar de platenzaak, de Roos in Hilversum en kocht daar die LP.

Maar ja, zoals zo vaak gebeurt, "waar is die LP gebleven?"

Maar ik ben niet zo'n speurder op Internet. Is er iemand die mij het audio of een vingerwijzing kan en wil geven?

Zie hier de hoes, die kon ik wel vinden.

Dank.

Juul

ayq0w3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul, ik heb even gezocht op Usenet en tussen een reeks verzamelaars stond een cd met daarop alle gezochte nummers.

Dat zal hem dan wel zijn ....

Hier is ie : http://www21.zippyshare.com/v/81796051/file.html

Rien, die vandaag weer mooie stukjes techniek heeft gezien op de Eco-marathon.(er is dus nog hoop voor de techniek in de toekomst ....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi ! Weer iemand blij gemaakt.

Die Eco marathon is in Rotterdam (Ahoy). Het wordt georganiseerd door Shell en is gratis toegankelijk.

Gisteren liep ik met mijn oudste zoon langs de werkplaats van de TU Delft en hij maakte de mooie opmerking dat ie blij was dat hij zich als nederlander niet hoefde te schamen ! Samen met een Oostenrijkse ploeg waren dit wel de mooiste voertuigen. Er wordt gereden met diverse brandstoffen zoals benzine,diesel,alcohol of elektriciteit en dan kijken wie het zuinigste is. Een liter op 2800 kilometer is al gehaald .....

Vanmiddag zal ik wat foto´s plaatsen.

Rien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even wat foto's van de Eco-marathon in Rotterdam.

Het gaat er daarbij om dat universiteiten en hogescholen teams samenstellen die zelf een voertuig bouwen dat zo zuinig mogelijk is.

Er waren teams uit geheel Europa en zelfs daarbuiten zoals Marocco.

Eén van de mooiste grotere modellen. In dit geval een Oostenrijks team met een geheel uit carbon vervaardigde auto. Het geheel woog slechts 23 kg !

49a8dac700cbb5ad239c8b2c87a03d89.jpg

Een Belgisch team met een kopie van een Renault model in miniatuur.

31138bec336dccaf6958fef0ea589340.jpg

de HTS autotechniek uit Arnhem met een waanzinnig mooie auto.

983d43da544bf28a3ea470779b160def.jpg

En de wedstrijd buiten waar je voertuigen zag waar amper een mens in past.

14c2308da0c7cbec744d48c15ed34125.jpg

En nog meer voertuigen.

25f4c9182eb1a270bbeaefb397363d9a.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.