Geplaatst 25 mei 201312 jr. Na een hele lange tijd weer eens contact gekregen met Ton Zevenhoven, ook een oude nonstopmaker van Hofstad Radio. Ton maakt nog steeds radio en wel bij Radio Monique. Ton had een nog een leuke serie foto's die hij hij maakte eind 1986 in de Radio 3 studio. Met foto's van o.a. Rick van Veldhuizen, Tom Blomberg, Hans Schiffers, Robin Alders, Bas Westerweel en Jan Steenman. Met dank aan Ton voor het delen van de foto's. Studio Radio 3 foto's eind 1986 Voor wie eens wil luisteren naar wat Ton nu doet: Avondrood Ton Zevenhoven Radio Monique woensdag 22 mei 19.00 tot 20.00 uur Avondrood 22 mei deel 1 of Radioprogramma Avondrood van woensdag 15 mei Deel 1 Deel 2 Radio Monique
Geplaatst 25 mei 201312 jr. Grappig Alex, Ik heb ook weer een DeJaVu als ik die foto's zie. Bij gelegenheid zal ik ook eens m'n honderden foto's uit die tijd scannen. En ook veel filmpjes. Maar ja, tijd hé? "By the way", Tom Blomberg wat doet ie heden ten dage? Bij Omroep Gelderland is ie ook al verdwenen. Ik hoorde 'em wel eens in het weekend. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.