Geplaatst 8 juni 201312 jr. Is er iemand die voor mij het b kantje van Tony Berk Aan het einde van de regenboog heeft het heet Judy ik mis je. Grt Rieni.
Geplaatst 12 juni 201312 jr. Tony Berk Is er iemand die voor mij het b kantje van Tony Berk Aan het einde van de regenboog heeft het heet Judy ik mis je. Grt Rieni. Ad bouman of Juul moeten dit toch ergens vandaan kunnen halen ,Ik speur ook alles af voor je maar tot nu toe nog niets meer dan tekst gevonden
Geplaatst 12 juni 201312 jr. Kijk hier even: http://www.peterkoelewijn.nl/discografie/produkties/berk_tony.html of mail aan: flandersbeat@gmail.com of die hem al heeft. Deze persoon heeft nl. bij de avro ook al eens naar dit nummer gevraagd. Succes! Theo
Geplaatst 12 juni 201312 jr. Tony Berk Is er iemand die voor mij het b kantje van Tony Berk Aan het einde van de regenboog heeft het heet Judy ik mis je. Grt Rieni. Ad bouman of Juul moeten dit toch ergens vandaan kunnen halen ,Ik speur ook alles af voor je maar tot nu toe nog niets meer dan tekst gevonden Waarom zouden wij "dit toch ergens vandaan kunnen halen" ? Wij beheren het archief van RNI of Tony Berk niet............ Juul
Geplaatst 13 juni 201312 jr. Bedankt voor al het werk ik wacht nog even af op iemand het heeft. Grt Rieni.
Geplaatst 16 juni 201312 jr. Waarom zouden wij "dit toch ergens vandaan kunnen halen" ? Wij beheren het archief van RNI of Tony Berk niet............ Bedoel er mee dat Ad erg veel muziek bezit en dacht vaak ook van oude Dj,s wel wat rariteiten bezat Juul. En proberen kan altijd toch , we zoeken gewoon verder .Nu via DC++ even kijken .
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.