Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Albert West - Girls and Cadillacs

Featured Replies

Geplaatst

Hallo allemaal :)

Voor de laatste keer dat ik voorlopig iemand om een gunst vraag hier op het forum. Ten eerste probeer ik altijd zoveel mogelijk muziek legaal te downloaden en vind ik het nooit prettig om het bij anderen te vragen; ten tweede komt mijn programma binnenkort tijdelijk te vervallen doordat er heel veel lokatieuitzendingen worden gepland in verband met veel festiviteiten. Voor mij betekent dat een soort zomerreces waar ik ook wel aan toe ben. Helaas heb ik geen I-Tunes maar het lijkt dan wel alsof het steeds moeilijker wordt om minder bekende platen legaal te kunnen downloaden. Alsof steeds meer het topje van de ijsberg voldoende is voor de mensen.....

Maar ja, morgen wil ik Girls and Cadillacs van Albert West in mijn uitzending draaien. Ik hoorde het plaatje eens bij een uitzending van de Tipparade met Leo v/d Goot uit 1980 die op dit forum beschikbaar werd gesteld en sindsdien vind ik het een heel fijn nummer. Het deuntje kwam ineens weer op toen ik mijn uitzending één dezer dagen aan het voorbereiden was maar het is ook echt nergens te vinden. Wie kan en wil mij hiermee helpen?

Alvast enorm bedankt.

Groeten,

Erik

Geplaatst

Hier is Albert West - Girls and Cadillacs uit 1980.

Dirk

http://www67.zippyshare.com/v/74190726/file.html

Geplaatst

Het is niet legaal of .....maar dc++ is ideaal voor oude nummers .Heb er veel kunnen vinden en met deze was ik de bezemwagen dus maar niets onder nomen .je hebt hem al ..

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.