Geplaatst 16 juli 201312 jr. Beste zeezender vrienden, Ben opzoek naar de volgende opnamen, kon deze bij de donwloadclub niet vinden, nog in mijn eigen bestand. Het gaat om de Uitzending van 13 september 1966, 16.00 - 17.00 uur Dinsdagmiddag speciaal- Rob Out, techniek: Ad Bouman. wie o wie kan mij daar blij mee maken. bij voorbaat hartelijk dank. vriendelijke groet Anne
Geplaatst 16 juli 201312 jr. Dat moet dan deze zijn: http://www23.zippyshare.com/v/48326481/file.html
Geplaatst 16 juli 201312 jr. info: Techniek Ad. Begin van de band klinkt beetje doof. "Een uur lang rustige en fijne plaatjes", zoals Rob in het begin zegt. De band was in de loop van de jaren een klein beetje aangetast, wat minder hoge tonen, maar verder is er niks mis mee. Hoewel Rob zo af toe flink zit te schreeuwen en Ad moeite heeft om z’n stem “op nivo†te houden. Prima platen! Zoals je ze tegenwoordig bijna niet meer hoort. Wat dacht je van Marie Laforet, Los Bravos, Jacques Dutronc, Gary Lewis en een prachtige plaat van Bryan Hyland – "The joker went wild". Ook kunnen we horen hoe technicus Ad een plaat "vast houd" omdat Rob het intro te lang volpraat. Ad houd de plaat tegen en dat jankt!!! Nu vele jaren later kunnen we dat horen. Maar Rob begint met "Ramsey Lewis en "wade in the water".
Geplaatst 16 juli 201312 jr. Auteur heren, hartelijk dank voor deze snelle informatie en download. Dacht dat ik dit uur wel n mijn bestand zo hebben, maar denk dat de opname in het begin van de DC is aangeboden, als dat zo is natuurlijk. Ga hier eens lekker van genieten en deze muziek is zeldzaam aan het worden. vr.gr.Anne
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.