Spring naar bijdragen

opnamen van 13 september 1966


huppiedos

Aanbevolen berichten

Beste zeezender vrienden,

Ben opzoek naar de volgende opnamen, kon deze bij de donwloadclub niet vinden, nog in mijn eigen bestand.

Het gaat om de Uitzending van 13 september 1966, 16.00 - 17.00 uur

Dinsdagmiddag speciaal- Rob Out, techniek: Ad Bouman.

wie o wie kan mij daar blij mee maken.

bij voorbaat hartelijk dank.

vriendelijke groet Anne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

info:

Techniek Ad. Begin van de band klinkt beetje doof.

"Een uur lang rustige en fijne plaatjes", zoals Rob in het begin zegt. De band was in de loop van de jaren een klein beetje aangetast, wat minder hoge tonen, maar verder is er niks mis mee. Hoewel Rob zo af toe flink zit te schreeuwen en Ad moeite heeft om z’n stem “op nivo†te houden.

Prima platen! Zoals je ze tegenwoordig bijna niet meer hoort. Wat dacht je van Marie Laforet, Los Bravos, Jacques Dutronc, Gary Lewis en een prachtige plaat van Bryan Hyland – "The joker went wild". Ook kunnen we horen hoe technicus Ad een plaat "vast houd" omdat Rob het intro te lang volpraat. Ad houd de plaat tegen en dat jankt!!! Nu vele jaren later kunnen we dat horen. Maar Rob begint met "Ramsey Lewis en "wade in the water".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heren, hartelijk dank voor deze snelle informatie en download.

Dacht dat ik dit uur wel n mijn bestand zo hebben, maar denk dat de opname in het begin van de DC is aangeboden, als dat zo is natuurlijk.

Ga hier eens lekker van genieten en deze muziek is zeldzaam aan het worden.

vr.gr.Anne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6443
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Sicey
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.