Geplaatst 21 juli 201312 jr. Van deze radio-hit heb ik enkel een vinyl-kopie en TOPPOP-kopie. De plaat "All This Way" is nochtans ooit op CD uitgebracht (import). "Hold On To Love" heet dan wel "Aferrate Al Amor"... (maar wordt wel in het Engels gezonden, cf. de single). Stukje o.a. te beluisteren op Aferrate Al Amor_sample Heeft iemand dit nummer in CD kwaliteit? johan.cornilOPtelenet.be (Op=@) Alvast dank op voorhand. Johan (België)
Geplaatst 21 juli 201312 jr. Ha die Johan alles goed in Belgie is weer een tijd geleden he dat we contact hadden. Maar goed als het goed is zit Patty nu in je mailbox. Veel plezier er mee. Gr Koos
Geplaatst 21 juli 201312 jr. Auteur Hartelijk dank Koos, maar zou deze ook niet van vinyl komen? ik vond CD-release 2011 ??
Geplaatst 21 juli 201312 jr. Sorry hoor, maar is dat vinyl nou echt zo slecht dat je je suf moet zoeken naar de zgn CD kwaliteit? Ik heb even geluisterd naar fragmentje, niks mis mee. Waarschijnlijk is de oorspronkelijke bandopname niet veel beter, dus wordt het digitaal ook niks beter. (Zit gewoon tussen de oren, als ik zeg dat het CD kwaiteit is klinkt hetzelfde opeens veel beter)
Geplaatst 22 juli 201312 jr. Inderdaad Ruudam Het zit vaak tussen de oren en ja onze oortjes worden in de loop der jaren er ook niet beter op. Zo zit dat ook vaak met mensen die om een 320 bits vragen terwijl een 128 bits ook goed klinkt. Ik beken eerlijk dat ik vaak het verschil niet merk Ook dat zit vaak tussen de oren. Met vr gr Koos
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.