Spring naar bijdragen

ABTT nr 94


wim1958

Aanbevolen berichten

Vanavond weer eens zitten genieten van de ABTT op de stream . Het was nr 94 . IK hoorde een plaat die ik heel mooi vond maar bij het bekijken van het lijstje nr 94 zie ik hem niet genoemd. Ik bedoel de plaat die komt na Bloodrock van DOA en niet I shot the sherrif . Hij zit er tussen .

Weet iemand welke plaat dit is ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Wim,

Ik zal het proberen uit te zoeken. Maar je weet het was bij de ABTT altijd een chaos.

Ik zal onze Adriaan B. vragen en ook even op de lijsten van PJ Vink kijken die ik allemaal heb.

Geef me even de tijd.


Even wat later................

Dag Wim,

Toch maar even gezocht. 100% weet ik het niet maar dit zijn de gegevens van Pieter Jan Vink. Hij heeft dat allemaal nauwkeurig bijgehouden dus dat is Ok.

Ik heb ook nog even geluisterd maar dat nummer blijft steeds doorlopen onder alle gesprekken. Het zou dus Phaedra kunnen zijn of Giantle Giant.

Ik vermoed toch meer Phaedra .

alle ABTT lijsten ( En nog veel meer ) kun je trouwens gewoon vinden op de speciale ABTT website: http://www.abtt.nl/

Hopelijk heb je hier iets aan.

Juul

Bron: PJ Vink.

2s835ow.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Hans , nou je hebt mijn raadsel opgelost hoor. het is hem inderdaad . Prachtig nummer trouwens . Grappig dat dit nummer geen notering in de lijst kreeg en toch gedraaid werd .

Heel erg bedank Hans .

Groet,

Wim

Je weet toch Wim, de ABTT was ( is ) een volstrekte chaos bij die Bouman.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6443
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Sicey
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.