Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Driver probleem Adobe Audition

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb een nieuwe computer laten samenstellen en moet dus alle software opnieuw installeren.

So far so good, alleen Adobe Audition meldt: "The currently installed soundcard driver does not support DirectSound input. Recording audio is not possible"

Wie heeft een oplossing?

Geplaatst

Harm,

is het een geluidskaart die op het moederbord zit geïntegreerd of een losse PCI versie.

Bij het eerste zou ik eerst de fabrikant van het bord (voor de freaks : een plank) opzoeken op het internet. Waarschijnlijk een kwestie van een driver installeren.

Rien

Geplaatst

Als er een audio driver geinstalleerd moet worden heb je volgens mij helemaal geen geluid, welk afspeelsysteem je ook gebruikt.

Inderdaad code moederbord opzoeken, zoeken welk audiosysteem erop zit, driver prog daarvan opzoeken, downloaden en installeren.

Geplaatst
  • Auteur

Heren, ik ben er uit!

Het vervelende van computersoftware is vaak dat ze je op het verkeerde spoor zetten.

Er was en is niets aan de hand met de driver, het ging om de instellingen in Audition...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.