Geplaatst 31 augustus 201312 jr. Vanwege het bijzondere karakter van de uitzendingen vandaag op 192 radio is er geen aflevering van mijn programma Nederbeat op 192 te beluisteren op de stream van de stichting Norderney. Overigens gaat na 20.00 de normale programmering weer door, dus de fans van de UK top 40 van Ronny Harnie kunnen gerust zijn Ik wil bij deze ook van de gelegenheid gebruik maken om jullie allen sterkte te wensen op deze dag, waarop weer van alles komt boven drijven..... Ik draag in elk geval vandaag de hele dag mijn T-shirt met het bekende logo Radio Veronica 192 mtr. Dat is mijn 'traditie' deze dag. En uiteraard luisteren naar 192 radio. Volgende week weer een 'verse' Nederbeat!
Geplaatst 31 augustus 201312 jr. Hey Jan, ik ben benieuwd wat er dan tussen 19 en 20u wél te beluisteren is. Het einde van Radio Noordzee? Om acht uur is er inderdaad gewoon een UK Top 40 ... die van 31 augustus 1974 Veel luister'plezier' iedereen op deze bijzondere radiodag Ronny
Geplaatst 31 augustus 201312 jr. Auteur Hey Jan, ik ben benieuwd wat er dan tussen 19 en 20u wél te beluisteren is. Het einde van Radio Noordzee? Om acht uur is er inderdaad gewoon een UK Top 40 ... die van 31 augustus 1974 Veel luister'plezier' iedereen op deze bijzondere radiodag Ronny Nou, je had het goed geraden, ik ben aan de kant voor RNI....., ach, mijn broer was er fan van ;)
Geplaatst 31 augustus 201312 jr. Ik heb er indertijd maar 1 keer naar geluisterd ... op 30 juni 1973 naar de Top 50 :-)
Geplaatst 31 augustus 201312 jr. Nou, je had het goed geraden, ik ben aan de kant voor RNI....., ach, mijn broer was er fan van RNI 31-8-74 was al eerder, in ieder geval vanaf 18.00 uur al te beluisteren via de ABTT stream, ook in betere ongeprocesste geluidskwaliteit.
Geplaatst 31 augustus 201312 jr. Lol ... volgens Ad zijn we bezig aan de UK Top 40 van 31 augustus ... 1963 :-) Ik zou zeggen ... mij lijkt het 1974, toch
Geplaatst 2 september 201312 jr. En zo kon ik dan eindelijk ook nog es horen hoe Noordzee destijds afsloot. Met de eerste treiterschijf van 6 maart 1971 de Mozart symphony no 40 gevolgd door Man of action van Les Reed Orchestra, de Noordzeetune. Niet zo dramatisch als bij Radio Veronica, maar het was toch aardig om het nog even te horen. Ik kwam er even na half acht overigens pas achter...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.