Spring naar bijdragen

vreemde vogels....


Juul

Aanbevolen berichten

Als je zo'n schip voor de toekomst wil behouden, zul je er een bestemming voor moeten bedenken die ook op de langere termijn levensvatbaar is. Volgens mij is dat precies wat de initiatiefnemers voor ogen hebben.

De Norderney in oude staat herstellen en er een 'museumschip' van maken, dat zou leuk zijn voor het resterende clubje zeezenderfans, maar op den duur komt er dan natuurlijk geen hond meer naar kijken.

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je ZEKER een punt Paul! Daarnaast kun je het nooit iedereen naar de zin maken. Ik had bepaalde aanpassingen ('het Dek' o.a.) ook liever anders gezien. Echter twijfel ik niet aan de oprechte bedoelingen van de initiatiefnemers; zij willen hetzelfde als de meesten van ons, behoud van de Norderney! Om terug te keren naar de triestheid van dit topic.... blijkbaar is dat voor een enkeling de reden om een verwijtende mail te sturen. TRIEST!

Ik zag trouwens op Youtube 192TV promo's voorbij komen dat op 13 december 'het Glazen huis' word doorgegeven via deze zender. Erik de Zwart, Ad Bouman en misschien Lex Harding gaan daar wat dingen doen. Tevens heeft Erik de Zwart enkele promo's ingesproken voor 192TV. Ik ben hoopvol gestemd dat er op meerdere fronten samenwerking zal gaan plaatsvinden tussen Stichting Norderney, 192TV en de initiatiefnemers van Veronicaschip B.V. !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je ZEKER een punt Paul! Daarnaast kun je het nooit iedereen naar de zin maken. Ik had bepaalde aanpassingen ('het Dek' o.a.) ook liever anders gezien. Echter twijfel ik niet aan de oprechte bedoelingen van de initiatiefnemers; zij willen hetzelfde als de meesten van ons, behoud van de Norderney! Om terug te keren naar de triestheid van dit topic.... blijkbaar is dat voor een enkeling de reden om een verwijtende mail te sturen. TRIEST!

Ik zag trouwens op Youtube 192TV promo's voorbij komen dat op 13 december 'het Glazen huis' word doorgegeven via deze zender. Erik de Zwart, Ad Bouman en misschien Lex Harding gaan daar wat dingen doen. Tevens heeft Erik de Zwart enkele promo's ingesproken voor 192TV. Ik ben hoopvol gestemd dat er op meerdere fronten samenwerking zal gaan plaatsvinden tussen Stichting Norderney, 192TV en de initiatiefnemers van Veronicaschip B.V. !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je ZEKER een punt Paul! Daarnaast kun je het nooit iedereen naar de zin maken. Ik had bepaalde aanpassingen ('het Dek' o.a.) ook liever anders gezien. Echter twijfel ik niet aan de oprechte bedoelingen van de initiatiefnemers; zij willen hetzelfde als de meesten van ons, behoud van de Norderney! Om terug te keren naar de triestheid van dit topic.... blijkbaar is dat voor een enkeling de reden om een verwijtende mail te sturen. TRIEST!

Ik zag trouwens op Youtube 192TV promo's voorbij komen dat op 13 december 'het Glazen huis' word doorgegeven via deze zender. Erik de Zwart, Ad Bouman en misschien Lex Harding gaan daar wat dingen doen. Tevens heeft Erik de Zwart enkele promo's ingesproken voor 192TV. Ik ben hoopvol gestemd dat er op meerdere fronten samenwerking zal gaan plaatsvinden tussen Stichting Norderney, 192TV en de initiatiefnemers van Veronicaschip B.V. !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zo'n schip voor de toekomst wil behouden, zul je er een bestemming voor moeten bedenken die ook op de langere termijn levensvatbaar is. Volgens mij is dat precies wat de initiatiefnemers voor ogen hebben.

De Norderney in oude staat herstellen en er een 'museumschip' van maken, dat zou leuk zijn voor het resterende clubje zeezenderfans, maar op den duur komt er dan natuurlijk geen hond meer naar kijken.

Paul

Het is niet aan mij om uit de doeken te doen wat de bedoeling is van de exploitatie van de Norderney. Maar behalve onze evt. foto galerij zal er weinig "Veronica" te beleven vallen. Maar ik denk dat het in A'dam wel het proberen waard is om de Norderney een meer "culturele" bestemming te geven.

Ik heb begrepen dat daar media oktober wat meer duidelijkheid over komt.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zo'n schip voor de toekomst wil behouden, zul je er een bestemming voor moeten bedenken die ook op de langere termijn levensvatbaar is. Volgens mij is dat precies wat de initiatiefnemers voor ogen hebben.

De Norderney in oude staat herstellen en er een 'museumschip' van maken, dat zou leuk zijn voor het resterende clubje zeezenderfans, maar op den duur komt er dan natuurlijk geen hond meer naar kijken.

Paul

Het is niet aan mij om uit de doeken te doen wat de bedoeling is van de exploitatie van de Norderney. Maar behalve onze evt. foto galerij zal er weinig "Veronica" te beleven vallen. Maar ik denk dat het in A'dam wel het proberen waard is om de Norderney een meer "culturele" bestemming te geven.

Ik heb begrepen dat daar media oktober wat meer duidelijkheid over komt.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zo'n schip voor de toekomst wil behouden, zul je er een bestemming voor moeten bedenken die ook op de langere termijn levensvatbaar is. Volgens mij is dat precies wat de initiatiefnemers voor ogen hebben.

De Norderney in oude staat herstellen en er een 'museumschip' van maken, dat zou leuk zijn voor het resterende clubje zeezenderfans, maar op den duur komt er dan natuurlijk geen hond meer naar kijken.

Paul

Het is niet aan mij om uit de doeken te doen wat de bedoeling is van de exploitatie van de Norderney. Maar behalve onze evt. foto galerij zal er weinig "Veronica" te beleven vallen. Maar ik denk dat het in A'dam wel het proberen waard is om de Norderney een meer "culturele" bestemming te geven.

Ik heb begrepen dat daar media oktober wat meer duidelijkheid over komt.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.