Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het programma van Dirk van Dijk

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

Ik wilde hier eens hulde brengen aan Dirk van Dijk met zijn heerlijke programma Play Back . De manier waarop dit gebracht word heeft voor mij

iets huiselijks . Het straalt een bepaalde geborgenheid uit .

Ik weet niet of Dirk en zijn medewerkers op dit forum meekijken of doen , maar ik wilde dit even laten weten . Zou Dirk een eigen website hebben ?

Geplaatst
  • Auteur

Ik wilde hier eens hulde brengen aan Dirk van Dijk met zijn heerlijke programma Play Back . De manier waarop dit gebracht word heeft voor mij

Ik weet niet of Dirk en zijn medewerkers op dit forum meekijken of doen , maar ik wilde dit even laten weten . Zou Dirk een eigen website hebben ?

Geplaatst

Geplaatst

Geheel met je eens Wim werkelijk een top programma ik luister elke zondag avond met veel plezier hulde aan de makers.

Geplaatst

Geheel met je eens Wim werkelijk een top programma ik luister elke zondag avond met veel plezier hulde aan de makers.

Geplaatst

• 3 weeks later...
Geplaatst

Ik zal de complimenten aan Dirk overbrengen. Nee, Dirk heeft geen website, hij is een erg bescheiden persoon..... Maar wel een met gigantisch veel kennis over de muziek uit ons favoriete tijdperk!

Ik ben zelf een van de regelmatige medewerkers, sidekicks zou je kunnen zeggen, maar zonder Dirk zouden we het niet redden.

Dank voor de positieve woorden, we gaan er met des te meer plezier tegenaan, om te beginnen met komend weekend!

Frans de Graaff

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.