Geplaatst 18 oktober 201312 jr. Op donderdag 9 juli 1992 was ik aanwezig op het Autotron in Rosmalen bij de uitzending van 50 pop of een enveloppe en de opnames van Nederlands Hitwerk. Ik was nog kandidaat bij 50 pop op het TROS podium,werd door een productie medewerkster geselecteerd en ik moest een muzikale vraag beantwoorden en dat was meende ik een fragment van The Fortunes. Won toen diverse prijzen. Karel van Cooten was de presentator en Peter Teekamp presenteerde Nederlands Hitwerk. Optredende artiesten waren o.a. Gerard Joling & Tatjana,Pater Moeskroen,Johnny,Piet Veerman,Henk Wijngaard,Henk Westbroek. Hieronder wat foto's.
Geplaatst 19 oktober 201312 jr. Hallo Juul,ja dat klopt. Ik was toen 21 jaar. En waarom zette je dat er dan niet bij?..........Wel leuk trouwens, wie is de dame?
Geplaatst 19 oktober 201312 jr. Auteur Hallo Juul,niet aan gedacht om mezelf te vermelden. Maar ik sta inderdaad met Tatjana op de foto. Ze had toen een gigantische hit te samen met Gerard Joling met het welbekende "Can't take my eyes of off you". Ook bekend in de uitvoering van Frankie Valli & the Four Seasons en van The Boys Town Gang. In die periode speelde Tatjana ook in de 2e Flodder film: Flodder in Amerika. Die microfoon die ik overigens bij me had was om wat vraaggesprekken op te nemen met artiesten. Zo sprak ik Piet Veerman,Henk Wijngaard,Johnny en Henk Westbroek. Was een erg leuke middag.
Geplaatst 19 oktober 201312 jr. Ok Frank, Ik snap het. Nou daar deden we het voor. Ik was er niet bij toen weet ik. Wel een paar andere plekken. Juul
Geplaatst 19 oktober 201312 jr. Herstel: het nummer heet "Can't take my eyes off you" en was een hit van Frankie Valli.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.