Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Storm in Scheveningen.

Featured Replies

Geplaatst

Afgelopen dagen een weekendje 's Gravenhage gedaan.

Gisteren liep ik daar nog op de Boulevard. Ook toen al pittige golven en een krachtige wind. Ik ben compleet gezandstraald op de boulevard. Het strand op was geen optie:).

In de Tweede Vissershaven lag trouwens na al die jaren nog steeds de Fortuna en de Trip Tender, het oude bevoorradingsschip van RNI.

Jan-Fré

Geplaatst

code rood bij ons, de canvas topjes dicht gebonden van de auto's en de schuur met spanbanden gezekerd....

beetje regen gehad en niets qua wind. geluk gehad denk ik. wel een hoop gedachtes gehad over de mensen op zee, vooral kleine kotters met netten.

Geplaatst
  • Auteur

code rood bij ons, de canvas topjes dicht gebonden van de auto's en de schuur met spanbanden gezekerd....

beetje regen gehad en niets qua wind. geluk gehad denk ik. wel een hoop gedachtes gehad over de mensen op zee, vooral kleine kotters met netten.

Maar waar is dan "Bij ons" ?

Juul

Geplaatst

Theddlethorpe, nabij Mablethorpe , Lincolnshire UK.

veel open velden en op 5 minuten rijden (per Land-Rover uit 1975) naar het strand.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.