Geplaatst 28 oktober 201312 jr. Afgelopen dagen een weekendje 's Gravenhage gedaan. Gisteren liep ik daar nog op de Boulevard. Ook toen al pittige golven en een krachtige wind. Ik ben compleet gezandstraald op de boulevard. Het strand op was geen optie:). In de Tweede Vissershaven lag trouwens na al die jaren nog steeds de Fortuna en de Trip Tender, het oude bevoorradingsschip van RNI. Jan-Fré
Geplaatst 28 oktober 201312 jr. Auteur Deze is ook erg leuk! http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/10/wakker_worden_met_van_leeuwen_14.html#comments
Geplaatst 1 november 201312 jr. code rood bij ons, de canvas topjes dicht gebonden van de auto's en de schuur met spanbanden gezekerd.... beetje regen gehad en niets qua wind. geluk gehad denk ik. wel een hoop gedachtes gehad over de mensen op zee, vooral kleine kotters met netten.
Geplaatst 1 november 201312 jr. Auteur code rood bij ons, de canvas topjes dicht gebonden van de auto's en de schuur met spanbanden gezekerd.... beetje regen gehad en niets qua wind. geluk gehad denk ik. wel een hoop gedachtes gehad over de mensen op zee, vooral kleine kotters met netten. Maar waar is dan "Bij ons" ? Juul
Geplaatst 4 november 201312 jr. Theddlethorpe, nabij Mablethorpe , Lincolnshire UK. veel open velden en op 5 minuten rijden (per Land-Rover uit 1975) naar het strand.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.