Geplaatst 30 oktober 201312 jr. En nog een Klaas van 25-9-1970. 17.00 tot 18.00 uur. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WSRZVD3NLCNR.mp3 Groetjes Kurt
Geplaatst 30 oktober 201312 jr. Ik snap iets niet. De kop luid "Rob Out show". En wat staat er? "En nog een Klaas........" etc. etc. Waar is de Rob Out show dan in deze post? Juul
Geplaatst 30 oktober 201312 jr. Ik snap iets niet. De kop luid "Rob Out show". En wat staat er? "En nog een Klaas........" etc. etc. Waar is de Rob Out show dan in deze post? Juul Het is in ieder geval Klaas Vaak die presenteert en gezien het uitzenduur ga ik er van uit dat hij de de Rob Out show overnam. Hans Marijs
Geplaatst 30 oktober 201312 jr. Het is in ieder geval Klaas Vaak die presenteert en gezien het uitzenduur ga ik er van uit dat hij de de Rob Out show overnam. Hans Marijs Dan zou ik geschreven hebben: "Rob Out show door Klaas". Juul
Geplaatst 30 oktober 201312 jr. Het was ook een grapje,gewoon niks mee bedoelt, en ja Tom Mulder nam het over Groetjes Kurt
Geplaatst 9 november 201312 jr. Bedankt voor het uploaden. Daarna pas gaan we (eventueel) letten op schoonheidsfoutjes, nietwaar? We gaan weer een extra uurtje genieten!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.