Geplaatst 31 oktober 201312 jr. bron: Geenstijl.nl http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/10/alleen_potsierlijke_pochers_ge.html#comments
Geplaatst 2 november 201312 jr. bron: Geenstijl.nl http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/10/alleen_potsierlijke_pochers_ge.html#comments Wat is er leuk aan Juul? Douwe
Geplaatst 2 november 201312 jr. Auteur Wat is er leuk aan Juul? Douwe Dit, het is nl zo waar! "LinkedIn is Hyves voor mensen die niet van een uitkering leven. Maar in principe net zo triest. LinkedIn is niks meer dan potsierlijk pochen met je CV. Dan ben je dus echt een behoorlijke sneukever. Je eigen CV zulk fantastisch fapmateriaal vinden, dat je hem met de hele wereld wil delen. Met je HBO-opleiding Marketing & Communicatie en je stage bij een bedrijf dat inmiddels al failliet is. " Net als Facebook met berichten als : " ik ga de hond uitlaten". Maar ja, "je bestaat hé?" Juul
Geplaatst 2 november 201312 jr. Niet meedoen is geen optie meer omdat inmiddels de meeste vacatures door werkgever via linkedin worden ingevuld.
Geplaatst 3 november 201312 jr. Dit, het is nl zo waar! "LinkedIn is Hyves voor mensen die niet van een uitkering leven. Maar in principe net zo triest. LinkedIn is niks meer dan potsierlijk pochen met je CV. Dan ben je dus echt een behoorlijke sneukever. Je eigen CV zulk fantastisch fapmateriaal vinden, dat je hem met de hele wereld wil delen. Met je HBO-opleiding Marketing & Communicatie en je stage bij een bedrijf dat inmiddels al failliet is. " Net als Facebook met berichten als : " ik ga de hond uitlaten". Maar ja, "je bestaat hé?" Juul Je bent echt in de war Juul. Als er van Hyves, Facebook, Twitter (allemaal zelf expoitatie) en Linkedin iets nuttig is, is dat de laatste. Opdrachtgevers benaderen mij hier rechtstreeks omdat ze dan geen duur bureau hoeven in te schakelen. Waarschijnlijk komt jouw citaat van een sneue uitkeringstrekker. Op Linkedin is je CV net zo gepimt als in de "gewone wereld" Douwe
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.