Geplaatst 25 november 201312 jr. Ja, zo'n titel maakt nieuwsgierig Maak je geen zorgen: dit is geen posting over mijn al dan niet duistere kanten: hij hoort eigenlijk in een rubriek met het opschrift 'Hoe ver ga jij?' Volgens mij was het in de jaren 80 dat ik tijdens een bezoek aan een supermarkt ineens ontdekte dat het merk Nur Die nog altijd bestond. En het bestaat trouwens nog steeds. Aangezien de commercial van Nur Die de mogelijkheden van een zeezender in één klap overtuigend bewees, vond ik dat een exemplaar van de panty in mijn collectie Veronica-spullen thuishoorde. Zodoende. Het ding zit dus, in de nog altijd ongeopende verpakking, in de doos met albums, knipsels en dergelijke. Ach ja.
Geplaatst 25 november 201312 jr. Leuk René, Wij konden ze als personeel met korting krijgen. Ja, de Verweij's wisten wel van zaken doen. Juul
Geplaatst 25 november 201312 jr. Juul, Klopt de verhaal die af en toe op duikt wel dat, jullie als je duidelijk niets te doen had in de veronica studio's mee moesten helpen in de kousen en sokken handel?
Geplaatst 25 november 201312 jr. Het ding zit dus' date=' in de nog altijd ongeopende verpakking, in de doos met albums, knipsels en dergelijke. Ach ja.[/quote'] Heb je hem niet gepast?
Geplaatst 25 november 201312 jr. Juul, Klopt de verhaal die af en toe op duikt wel dat, jullie als je duidelijk niets te doen had in de veronica studio's mee moesten helpen in de kousen en sokken handel? Volstrekt onzin verhaal !!!! Juul "De verhaal die af en toe op duikt.......". Het taal onderwijs is ook niet meer dat* het was sinds de invoering van de Mammoet wet. ** http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1582/ Juul
Geplaatst 25 november 201312 jr. Volstrekt onzin verhaal !!!! "Nur Die! Speciaal verpakt door uw favoriete Veronica medewerker!" Het zou wel een mooie slogan geweest zijn, Juul! :D
Geplaatst 28 november 201312 jr. Als je alle geadverteerde produkten had gekocht, dan had je een fabriekshal nodig gehad...
Geplaatst 28 november 201312 jr. Auteur Als je alle geadverteerde produkten had gekocht, dan had je een fabriekshal nodig gehad... Absoluut. Maar Nur Die had natuurlijk gewoon een speciale plek in de geschiedenis van Veronica. Moest ik gewoon hebben. Ach ja: ongevaarlijke afwijking Als je alle geadverteerde produkten had gekocht, dan had je een fabriekshal nodig gehad... Absoluut. Maar Nur Die had natuurlijk gewoon een speciale plek in de geschiedenis van Veronica. Moest ik gewoon hebben. Ach ja: ongevaarlijke afwijking ;)
Geplaatst 28 november 201312 jr. In mijn herinnering bestonden er geen panty's in 1960, wel nylonkousen. Mijn zusters droegen Nur Die kousen, evenals de Veronica en Briljant kousen en later panty's. Gr. Thijs
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.