Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Ik heb nog een ongedragen panty liggen

Featured Replies

Geplaatst

Ja, zo'n titel maakt nieuwsgierig ;)

Maak je geen zorgen: dit is geen posting over mijn al dan niet duistere kanten: hij hoort eigenlijk in een rubriek met het opschrift 'Hoe ver ga jij?'

Volgens mij was het in de jaren 80 dat ik tijdens een bezoek aan een supermarkt ineens ontdekte dat het merk Nur Die nog altijd bestond. En het bestaat trouwens nog steeds.

Aangezien de commercial van Nur Die de mogelijkheden van een zeezender in één klap overtuigend bewees, vond ik dat een exemplaar van de panty in mijn collectie Veronica-spullen thuishoorde.

Zodoende.

Het ding zit dus, in de nog altijd ongeopende verpakking, in de doos met albums, knipsels en dergelijke. Ach ja.

post-71-1406841687,3729_thumb.jpg

Geplaatst

Met versterkte slip... Ehh..

Nee, ik houdt het netjes! :P

Geplaatst

Juul,

Klopt de verhaal die af en toe op duikt wel dat, jullie als je duidelijk niets te doen had in de veronica studio's mee moesten helpen in de kousen en sokken handel?

Geplaatst

"De verhaal die af en toe op duikt.......".

Geplaatst

Juul,

Klopt de verhaal die af en toe op duikt wel dat, jullie als je duidelijk niets te doen had in de veronica studio's mee moesten helpen in de kousen en sokken handel?

Volstrekt onzin verhaal !!!!

Juul

"De verhaal die af en toe op duikt.......".

Het taal onderwijs is ook niet meer dat* het was sinds de invoering van de Mammoet wet.

** http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1582/

Juul

Geplaatst

Volstrekt onzin verhaal !!!!

"Nur Die!

Speciaal verpakt door uw favoriete Veronica medewerker!"

Het zou wel een mooie slogan geweest zijn, Juul! :D

Geplaatst

Als je alle geadverteerde produkten had gekocht, dan had je een fabriekshal nodig gehad...

Geplaatst
  • Auteur

Als je alle geadverteerde produkten had gekocht, dan had je een fabriekshal nodig gehad...

Absoluut. Maar Nur Die had natuurlijk gewoon een speciale plek in de geschiedenis van Veronica. Moest ik gewoon hebben. Ach ja: ongevaarlijke afwijking ;)

Absoluut. Maar Nur Die had natuurlijk gewoon een speciale plek in de geschiedenis van Veronica. Moest ik gewoon hebben. Ach ja: ongevaarlijke afwijking ;)

Geplaatst

Ach, zolang je er niet mee over straat loopt... ;)

Geplaatst

In mijn herinnering bestonden er geen panty's in 1960, wel nylonkousen. Mijn zusters droegen Nur Die kousen, evenals de Veronica en Briljant kousen en later panty's.

Gr. Thijs

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.