Spring naar bijdragen

Radio Caroline North DJ Mark Dean bij de BBC


Vincent

Aanbevolen berichten

Een man die beweerde in de jaren 60 discjockey te zijn geweest op Radio Caroline North is tijdens de uitzending ontmaskerd. "Mark Dean" was 28 november 2013 te gast bij het radioprogramma van Alison Butterworth op BBC Radio Lancashire en BBC Radio Manchester. In een 90 minuten durend live interview vertelde hij dat hij twee jaar had doorgebracht aan boord van het zendschip van Radio Caroline North. BBC correspondent Paul Rowley en voormalig Caroline South DJ Tom Edwards ontmaskerde de man live in de uitzending. Later bleek dat zijn enige verbinding met het station was dat hij in een busje reed die apparatuur vervoerde voor de Radio Caroline Roadshow.

Voor wie het heeft gemist de volledige uitzending:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

En het vervolg na het weekend:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En deze meneer in Engeland maakt het ook bont. Kijk maar:

http://www.sixtieshits.net/50-years-in-broadcasting/

In 1970 I joined the Dutch pirate Radio Veronica as an administrator, which included making a rota for  recording schedules, all Radio Veronicas programmes we’re recorded and sent ou to our ship which was The Nordeney, anchored off of Scheveningen the Dutch coast.

Hij is trouwens ook dj op Radio Seagull en toen ik 'em confronteerde met de onjuistheden, zie boven, heeft ie de cv gauw veranderd.

http://www.radioseagull.com/jim_richman.html

Maar op z'n eigen website staat het nog steeds.

http://www.sixtieshits.net/50-years-in-broadcasting/

Ach ja, fantasten heb je overal.........

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En deze meneer in Engeland maakt het ook bont. Kijk maar:

http://www.sixtieshits.net/50-years-in-broadcasting/

In 1970 I joined the Dutch pirate Radio Veronica as an administrator, which included making a rota for  recording schedules, all Radio Veronicas programmes we’re recorded and sent ou to our ship which was The Nordeney, anchored off of Scheveningen the Dutch coast.

Hij is trouwens ook dj op Radio Seagull en toen ik 'em confronteerde met de onjuistheden, zie boven, heeft ie de cv gauw veranderd.

http://www.radioseagull.com/jim_richman.html

Juul:

Voor de volledigheid zou ik het correct vinden als je melding had gemaakt van het feit dat ik je hierop wees via een aantal PBtjes op dit forum.

Jim Richman maakt op verdienstelijke manier programma's voor oa het webstation RNI en Britain Rsdio alsmede Seagull. Ik begrijp niet dat volwassen mensen op zo'n manier met een hobby omgaan, de frustratie moet dan wel erg groot zijn als je je ego gaat strelen met zulke onzin.

Paul de Haan.

Maar op z'n eigen website staat het nog steeds.

http://www.sixtieshits.net/50-years-in-broadcasting/

Ach ja, fantasten heb je overal.........

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Paul,

En ik was nog wel zo netjes om je niet ongevraagd op te voeren.

Ik heb ook niet geschreven dat ik dat ontdekt heb. Ik schreef alleen dat ik hem er mee confronteerde......Maar als je er zo "eager" in bent om nu te schrijven dat jij mij er op wees, vraag ik mij af waarom je dat dan niet direct gewoon "openlijk" op het forum schreef?

Ik wist niet dat dat zo gevoelig bij je lag Paul.

Maar voor de volledigheid dan maar, zo begon het, Paul stuurde mij een mail via het forum:

2iawhsz.jpg

En toen ben ik maar gaan mailen met deze "fantastische" meneer en met Sietse Brouwer van Radio Seagull.

En dat allemaal dank zij Paul, zo hebben wij deze meneer inzake Veronica ontmaskert.

Ik denk dat het zo wel OK hé Paul.

Mooie Sint allemaal vanavond in "weer en wind".

Zaak gesloten zullen we maar zeggen dan?.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Paul,

En ik was nog wel zo netjes om je niet ongevraagd op te voeren.

Ik heb ook niet geschreven dat ik dat ontdekt heb. Ik schreef alleen dat ik hem er mee confronteerde......Maar als je er zo "eager" in bent om nu te schrijven dat jij mij er op wees, vraag ik mij af waarom je dat dan niet direct gewoon "openlijk" op het forum schreef?

Ik wist niet dat dat zo gevoelig bij je lag Paul.

Maar voor de volledigheid dan maar, zo begon het, Paul stuurde mij een mail via het forum:

2iawhsz.jpg

En toen ben ik maar gaan mailen met deze "fantastische" meneer en met Sietse Brouwer van Radio Seagull.

En dat allemaal dank zij Paul, zo hebben wij deze meneer inzake Veronica ontmaskert.

Ik denk dat het zo wel OK hé Paul.

Mooie Sint allemaal vanavond in "weer en wind".

Zaak gesloten zullen we maar zeggen dan?.

Ik verwacht op z'n minst nog een bos bloemen Juul< geen tulpen svp> , dan praten we er niet meer over.

Paul de Haan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

I have been suspicious of Jim Richman for many years, in fact ever since the 1980's when an interview appeared in Offshore Echos with "Jim Gordon" who worked on Radio Caroline North. Yes, there was a Jim Gordon on Caroline North, but he was Australian and did not appear until September 1967.

The "Jim Gordon" in Offshore Echos was Jim Richman who claimed that he worked on Caroline North in 1965. He has changed his story over the years. At one time he claimed that he read news for Johnnie Walker........on Caroline North??????

I assume Juul that he also never worked for Radio Veronica????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

I have been suspicious of Jim Richman for many years, in fact ever since the 1980's when an interview appeared in Offshore Echos with "Jim Gordon" who worked on Radio Caroline North. Yes, there was a Jim Gordon on Caroline North, but he was Australian and did not appear until September 1967.

The "Jim Gordon" in Offshore Echos was Jim Richman who claimed that he worked on Caroline North in 1965. He has changed his story over the years. At one time he claimed that he read news for Johnnie Walker........on Caroline North??????

If you are going to tell lies, you must make sure that your lies are convincing!

I think he is now taking the Caroline claim off his biography as he realizes that people know it is all lies.

I assume Juul that he also never worked for Radio Veronica????

Indeed Scotty, he never workes for Veronica. He lies here also. See my earlier story, above. ( sorry It's in Dutch ).

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.