Spring naar bijdragen

AANGEPASTE NEDERBEAT (alleen op 14 december om 19.00)


Aanbevolen berichten

In verband met het moeten leeghalen van mijn studio vanwege de lekkage afgelopen maand (der moet nieuw zeil in) kan ik geen verse Nederbeat maken. Omdat ik jullie ook geen programma voor de derde keer wil laten horen heb ik besloten een programma uit december 2011 te herhalen. Met een aangepast begin, en halverwege nog wat info kun je luisteren naar Nederbeat op 192 van 10 december 2011. Deze uitzending was opgenomen vlak na het overlijden van R!ck van Dijk en zijn naam word daar ook regelmatig in genoemd. Rick was de samensteller van de non stop versie van de top 40 op zaterdagmiddag tot hij op 5-12-2011 overleed. Bewust heb ik dan ook deze uitzending gekozen om nog een keer stil te staan bij zijn verscheiden.

Met betrekking tot Nederbeat op 192: 21 december is er 5 uur lang UK top 100, een geweldig programma over de muziek uit het VK uit 1965. Nederbeat vervalt die dag, en 28 december is de volgende dag dat je mij weer kan horen, en begin volgend jaar: de NEDERBEAT top 40!

Veel luisterplezier, en tot de 28e!

Foto: zo ziet de studio er nu uit.... daar maak je niks meer :P

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.