Spring naar bijdragen

Magdalena


Revenge85

Aanbevolen berichten

Op 1 juli 1979 kwam Radio Mi Amigo terug in de lucht op 272 , kan me die zondag nog goed herinneren , in het toenmalige vrije volk van 28 juni werd de komst van de magdalena bevestigd , maar eigelijk ben ik benieuwd naar de dagen ervoor , wanneer kwam Wim de Groot aan boord , hoeveel dagen lag het schip al voor de belg kust , enz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Revenge,

Ik herinner me die dag ook alsof het gisteren was.

Enkele weken voor Mi Amigo zou beginnen met de uitzendingen vanop de Magdalena kreeg ik te horen van Edu De Groot

dat, binnenkort Mi Amigo terug komt vanop een gloednieuw schip voor de Belgische Kust.

De frequentie was nog niet beslist als ook de startdatum.

Iedere zondagmiddag gingen mijn vrienden en ik naar het Rozenhof in Ursel waar Edu de hele middag dj van dienst was.

Dus iedere keer kregen we het goede nieuws te horen.

Tot er in de krant van de zaterdag stond, de Radio Mi Amigo terugkwam op de 272m.

"Magdalena's Mi Amigo is terug!" Stond er.

De hele voormiddag "guitar hollyday" als non stop en dan 's middags de eerste klanken van Mi Amigo.

Dat was nog een tijd.

Als ik moest zoeken zou ik nog wel ergens een bandje liggen hebben met het eerste uur op.

Maar dan weet ik nog niet hoe ik dat op de pc krijg.

Laat staan op het net.

Ricky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

dat mi amigo terug zou komen had ik van mijn schoonvader wiens broer dan weer een zaak had; die was in november benaderd om zendtijd te kopen op de nieuwe mi amigo die begin februari zou beginnen. Het voorschot op deze reclames was zo'n 50.000belgische frank(zo'n 1250 euro);einde mei kreeg hij opnieuw dit aanbod want men zou half juni beginnen, wat niet waar was. Uiteindelijk kocht mijn schoonbroer zendtijd op caroline voor houtbouw andré dero.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ik kan me nog herinneren dat Ferry Eden op een zaterdagmiddag na het draaien van El Lute/Gotta go home in de top 50 de fader open zette en vertelde dat het schip haar anker weer had laten zakken en men voorlopig geen problemen hiermee zou krijgen , aan land zulken ze denk ik beter hebben geweten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.