Spring naar bijdragen

Norderney 192 Radio en Radio Extra Gold


Alex

Aanbevolen berichten

Het videoverslag over zaterdag 7 december, Radio Extra Gold en 192 Radio, vanaf de Norderney, staat nu op Youtube.

Met o.a. Bart van Leeuwen, Ruud Doets, Cees Manintveld, Hans van Velzen, Ad Bouman, Anouschka, Elly van Amstel, Jan Parent, Jeroen Pauw en alle medewerkers van Radio Extra Gold en 192 Radio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Alex,

Ik heb vandaag maar eens de tijd genomen om de video te bekijken. Allereerst m'n complimenten voor de montage. Het ziet er prachtig uit, zoals we van je gewend zijn.

Ik zou Juul niet zijn als ik niet aar het audio ging luisteren en tegelijkertijd naar de beelden en dan valt mij op dat ik in het begin al die plaatjes van de Norderney voorbij zie komen maar jingles hoor van Mi Amigo iets over Caroline en een "verdwaalde aankondiging over Pasen en 48 uur van de Norderney,etc.

En ik denk, hé? Begrijp ik het niet?

Mi Amigo heeft met dit onderwerp, "De Norderney in A'dam" toch niets te maken? Althans beeld en geluid lopen op dat punt "scheef".

Of reageer ik weer teveel als "programmamaker" ?

Maar voor de rest puik filmpje.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Juul,

Het intro is een klein, maar zeker niet compleet, overzicht van het leven van de Norderney. Het stukje Mi Amigo audio is van pasen 2007 toen Mi Amigo 192 uitgezonden heeft vanaf de Norderney in Antwerpen. Vandaar de link.

Hetzelfde voor de opname van de Norderney in Leeuwarden. Daar vandaan, uit de discotheek, heeft het toenmalige Caroline vanaf de Norderney een uitzending gemaakt. Dus dat is de link tussen Caroline en de Norderney in Leeuwarden. Puur een stukje levensloop van het schip. Fijn dat je het verslag kon waarderen.

@ Adiaan 'Beetje bijsturen kan geen kwaad Juul. Ik vond verder de montage wel goed in elkaar steken .daar kan ik in meegaan'. Ben ik toch wel blij mee, alleen is de vraag is of het 'bijsturen' is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6409
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    wega51
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.