Geplaatst 4 januari 201411 jr. Wie kent dit stukje muziek? De stem is van Felix Meurders. Het fragment is van de Hilversum 3 Top 30 uit 1971. Alvast bedankt! benno@jingleweb.nl
Geplaatst 4 januari 201411 jr. Fijn dat je reageert. Wat dan van Iron Butterfly? Oh Sorry het is "In the Gada Da Vida", is een nummer met een drum solo er in daar is dat een stukje van! Heb er nu ff geen tijd voor maar ik zal het stukje wel even uit het nummer knippen vandaag of anders morgen!
Geplaatst 4 januari 201411 jr. Dan zou het dit stukje moeten zijn? Het lijkt er wel op. Dirk http://www42.zippyshare.com/v/27639816/file.html
Geplaatst 4 januari 201411 jr. Auteur Dirk en Ed, jullie beide SUPER bedankt voor deze oplossing en de bijpassende audio! Benno
Geplaatst 4 januari 201411 jr. Dirk en Ed, jullie beide SUPER bedankt voor deze oplossing en de bijpassende audio! Benno Graag gedaan Benno. Er zit zit in het stukje met Felix een effect waardoor het niet meteen herkenbaar is.
Geplaatst 14 januari 201411 jr. Dirk en Ed, jullie beide SUPER bedankt voor deze oplossing en de bijpassende audio! Benno Hallo Benno, Heb je van dit programmafragment een langere versie? Zoals je weet zitten hier ook mensen die het niet alleen om de jingles en vormgeving te doen is. En zo te horen is dit een Felix-opname van goede kwaliteit. Je zou mij er in elk geval heel blij mee maken. Edwin
Geplaatst 15 januari 201411 jr. Auteur Helaas, Edwin, dit is het enige fragment dat ik heb. Sorry, ik kan je niet verder helpen. Benno
Geplaatst 15 januari 201411 jr. Helaas, Edwin, dit is het enige fragment dat ik heb. Sorry, ik kan je niet verder helpen. Benno Jammer, dank voor je reactie. Edwin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.