Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Hilversum 3 Top 30

Featured Replies

Geplaatst

Wie kent dit stukje muziek? De stem is van Felix Meurders. Het fragment is van de Hilversum 3 Top 30 uit 1971.

Alvast bedankt! benno@jingleweb.nl

Geplaatst

Fijn dat je reageert. Wat dan van Iron Butterfly?

Oh Sorry het is "In the Gada Da Vida", is een nummer met een drum solo er in daar is dat een stukje van!

Heb er nu ff geen tijd voor maar ik zal het stukje wel even uit het nummer knippen vandaag of anders morgen!

Geplaatst

Dan zou het dit stukje moeten zijn?

Het lijkt er wel op.

Dirk

http://www42.zippyshare.com/v/27639816/file.html

Geplaatst
  • Auteur

Dirk en Ed, jullie beide SUPER bedankt voor deze oplossing en de bijpassende audio!

Benno

Geplaatst

Dirk en Ed, jullie beide SUPER bedankt voor deze oplossing en de bijpassende audio!

Benno

Graag gedaan Benno. Er zit zit in het stukje met Felix een effect waardoor het niet meteen herkenbaar is.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Benno

Hallo Benno,

Heb je van dit programmafragment een langere versie? Zoals je weet zitten hier ook mensen die het niet alleen om de jingles en vormgeving te doen is. En zo te horen is dit een Felix-opname van goede kwaliteit. Je zou mij er in elk geval heel blij mee maken.

Edwin

Geplaatst
  • Auteur

Helaas, Edwin, dit is het enige fragment dat ik heb. Sorry, ik kan je niet verder helpen.

Benno

Geplaatst

Helaas, Edwin, dit is het enige fragment dat ik heb. Sorry, ik kan je niet verder helpen.

Benno

Jammer, dank voor je reactie.

Edwin

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.