Geplaatst 15 januari 201411 jr. Voor de liefhebber, hier een 33 jingles/tunes van Ziekenomroep "De Zonnegolf" uit Apeldoorn, rechtstreeks van CART. Ik heb er verder geen verhaal bij, behalve dat de CART's jarenlang in een vochtige schuur oid lagen. Sommigen is dat wel aan te horen maar de meesten doen het, na het gebruikelijke oplapwerk, nog heel erg netjes! Het bestand: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-NBTYODSJCGWI.rar Veel plezier ermee!!
Geplaatst 17 januari 201411 jr. Ik vermoed eind jaren 80 - begin jaren 90, Dirk. Ik ken iemand die daar technicus was, dus ik zal daar nog even navraag over doen.. Whatsapp werkt snel!! Mijn vermoedens blijken redelijk juist.. De CART's stammen uit ca 1990 en zijn gebruikt tot ca 1997
Geplaatst 20 januari 201411 jr. Ach hoe mooi. Onze oude Cards. Ik heb er veel mee gewerkt. De Cardmachine was al een dagje ouder toen. Die zal van eind jaren 70 zijn. De Cartds werden vervangen door minidisk. Over deze omroep uit Apeldoorn zijn momenteel heel pril de eerste plannen voor een website in de maak aangezien de omroep heeft bestaan van 1958 tot 2005 en een rijke historie heeft.
Geplaatst 20 januari 201411 jr. Even Engelse les. CART is de afkorting van CARTRIDGE, dat is dus het doosje waar het hier om gaat. Card is kaart, bvb speelkaart.
Geplaatst 12 november 20187 jr. Hallo Rob, Is het mogelijk dat je mijn via de mail of via we transfer deze jingles als mp3 toestuurt. Ik ben in die jaren technicus geweest bij De Zonnegolf en heb hier nog wel herinneringen aan. Het email adres is zonnegolf@gmail.com Alvast bedankt voor de moeite, Marcel Palm.
Geplaatst 30 december 20186 jr. Op 12-11-2018 om 15:30 zei zonnegolf: Hallo Rob, Is het mogelijk dat je mijn via de mail of via we transfer deze jingles als mp3 toestuurt. Ik ben in die jaren technicus geweest bij De Zonnegolf en heb hier nog wel herinneringen aan. Het email adres is zonnegolf@gmail.com Alvast bedankt voor de moeite, Marcel Palm.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.