Geplaatst 4 februari 201411 jr. Veronica terug naar de schoolbanken 04.02.2013 - Wie zitten daar nou toch in de schoolbanken? Het zijn Ad Bouman en Juul Geleick, voormalige technici van Veronica, de zeezender, achter hen zit Lex Harding en tussen hen in zit Tom Mulder naar buiten te kijken. Euh, wel een beetje opletten, hè Tom. En onder zitten ze te praten met Karel van […]The post Veronica terug naar de schoolbanken appeared first on JINGLEWEB.NL. http://www.jingleweb.nl/index.php/2014/02/04/veronica-terug-schoolbanken/
Geplaatst 4 februari 201411 jr. Ieder keer open ik weer die berichten van Jingleweb en iedere keer vraag ik me af wat ik met die oude meuk moet..... Gr.thijs
Geplaatst 4 februari 201411 jr. Nou dan open je de berichten toch niet. Geen probleem lijkt me. Leuke foto's bij dit bericht van Jingleweb trouwens.
Geplaatst 4 februari 201411 jr. Tja Thijs, als regelmatige bezoeker van Jingleweb bekruipt mij de laatste weken het gevoel dat Jelle en Benno het plaatsen van berichten momenteel belangrijker vinden dan de inhoud. Da's jammer, want het gaat ten koste van de kwaliteit. Wat de foto's van de 'Veronica-reünie' betreft, sluit ik me overigens volledig aan bij Alex. Erg leuk! Martin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.