Spring naar bijdragen

Stel mezelf even voor....


Richard079

Aanbevolen berichten

Beste leden van dit Internet Radioc@fe,

Ik ben Richard, 42 jaartjes 'jong' en kom uit Zoetermeer. Begin jaren tachtig ben ik besmet geraakt met het jinglevirus mede dankzij de vele lokale piraten die toen uitzonden. Noem het iets van jeugdsentiment, maar het is vooral die radioperiode die grote indruk op me heeft gemaakt. Met een 8 elements richtantenne ontving ik stations uit alle hoeken uit het land en nam hiervan uren aan radioprogramma's, jingles en radioreclames op cassettebandjes op. Na een aantal verhuizingen is de doos met al deze cassettes verloren gegaan, iets waar ik tot op de dag van vandaag enorm veel spijt van heb. De jinglehobby heeft een aantal jaren plaats moeten maken voor een gezin, maar is uiteindelijk toch weer boven komen borrelen. Via via en vooral ook via het internet ben ik godzijdank weer aan oud materiaal gekomen, zodat ik wederom kan genieten van mijn favoriete radioperiode, de jaren tachtig. Ik geloof dat het merendeel van jullie zijn roots bij de zeezenders heeft zitten, maar mocht er iemand van jullie nog mooie jingles of reclamespots van bijvoorbeeld Top Format uit de jaren tachtig voor me hebben, dan hoor ik dat maar al te graag. Ik heb inmiddels alweer een hoop op de harde schijf, dus mochten er verzoekjes zijn wil ik het uiteraard graag met jullie delen. Echter zoek ik nog altijd jingles etc van o.a. Radio Popular Watervliet, Radio Mebora uit Katwijk, Vlietstad Radio Voorschoten, Entertainer uit Leiden of Europoort Radio uit de illegale periode in Hoek van Holland. Alvast enorm bedankt, en ik weet zeker dat ik ogen.. maar vooral oren te kort zal komen op dit prachtige forum.

Groet, Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6430
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    AppieK
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.