Geplaatst 24 februari 201411 jr. Freewave Radio 96.4 FM Leiden, jinglemontage van het Fast Forward pakket: Freewave jingles Grt Renegade
Geplaatst 24 februari 201411 jr. Leuk om deze uitvoeringen te horen. Wij gebruikten eveneens Fast Forward bij Focus 103 (Heiloo), een heerlijk pakket om mee te werken.
Geplaatst 25 februari 201411 jr. Meteen maar even de jingles van Focus 103 erbij gezocht: Top Format: Fast Forward resing voor Focus 103 jingles Het origineel is van Amercian Image. Groet, Peter
Geplaatst 26 februari 201411 jr. Peter ben jij bekend met " American Image" ? Ik was in de veronderstelling dat ook dit een pakket was van Tanner... Hebben ze nog meer pakketten gemaakt die hier in Nederland als resing zijn verschenen? gr Maarten
Geplaatst 26 februari 201411 jr. Auteur Hier de Fast Forward jingles van Coastline Radio Noord Holland, in the mix met Amerikaanse jingles uit dit pakket:
Geplaatst 27 februari 201411 jr. Peter ben jij bekend met " American Image" ? Ik was in de veronderstelling dat ook dit een pakket was van Tanner... Hebben ze nog meer pakketten gemaakt die hier in Nederland als resing zijn verschenen? gr Maarten @Maarten: Het pakket is echt van Amercian Image en geen W.B. Tanner. Volgens mij is dit het enige pakket van Amercian Image met resings van Top Format in Nederland, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik ken 4 demo's van music libraries van American Image (Airwaves, Music Xplo, Tech Effects en Vortex) en twee demo's van jinglepakketten (Fast Forward en Signature). Groet, Peter
Geplaatst 27 februari 201411 jr. Peter ben jij bekend met " American Image" ? Ik was in de veronderstelling dat ook dit een pakket was van Tanner... Hebben ze nog meer pakketten gemaakt die hier in Nederland als resing zijn verschenen? gr Maarten @Maarten: Het pakket is echt van Amercian Image en geen W.B. Tanner. Volgens mij is dit het enige pakket van Amercian Image met resings van Top Format in Nederland, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik ken 4 demo's van music libraries van American Image (Airwaves, Music Xplo, Tech Effects en Vortex) en twee demo's van jinglepakketten (Fast Forward en Signature). Groet, Peter
Geplaatst 28 februari 201411 jr. Ok dank Peter voor de informatie, heb jij einig idee of dat andere materiaal (de produktiemuziek en dat " signature" pakket) ook in Nederland gebruikt is? gr Maarten
Geplaatst 28 februari 201411 jr. Ok dank Peter voor de informatie, heb jij einig idee of dat andere materiaal (de produktiemuziek en dat " signature" pakket) ook in Nederland gebruikt is? gr Maarten
Geplaatst 28 februari 201411 jr. Ik herken het andere materiaal niet, dus ik denk dat het niet in Nederland gebruikt is. Groet, Peter
Geplaatst 28 februari 201411 jr. Ik herken het andere materiaal niet, dus ik denk dat het niet in Nederland gebruikt is. Groet, Peter
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.