Geplaatst 18 maart 201411 jr. In een ander topic vroeg Robin of ik kant 2 van Abbey Road (Beatles) wilde bewerken. Nou ben ik geen kenner en geen fan van die groep, maar heb me er even in verdiept en een nummer er uit geplukt. Het werd Because, vooral omdat het voor mij totaal geen Beatles gevoel geeft Volgens mij is deze versie rechtstreeks van de plaat want je hoort de ruis en rumble overal doorheen. Sommige mensen schijnen dat mooi te vinden, ik niet. The Beatles - Because : http://www4.zippyshare.com/v/60602345/file.html Je kijkt maar wat je er mee doet, je voor of achterdeel, ik wil het niet weten .... uw prutser.
Geplaatst 18 maart 201411 jr. Volgens mij is deze versie rechtstreeks van de plaat want je hoort de ruis en rumble overal doorheen. Dat idee had ik nou ook (met de versie die ik dan heb in ieder geval). Je kijkt maar wat je er mee doet, je voor of achterdeel Mijn voordeel hoop ik. :-) John Lennon, kreeg trouwens het idee voor dit nummer, toen hij Yoko Moonlight Sonata van Beethoven hoorde spelen. Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.