Geplaatst 24 maart 201411 jr. Op een wat morsige cassette kwam ik deze even morsige demo van MBA Jingleservice tegen (als ik het goed verstaan heb). Weet iemand nog wie of wat dit was/waren? En hoe konden zij reclame maken met jingles van TM (The Power en Radio Express), die toch vertegenwoordigd waren door Top Format? http://snd.sc/1hh9kF6 Vragen, vragen, vragen. SF
Geplaatst 24 maart 201411 jr. Was dat niet gewoon NBA discoservice Sliedrecht? Ik meen van Nico Volker. Deze spot is ook uitgezonden geweest door de zeezender Radio Monique. Maar of ze ooit materiaal hebben gebruikt van de Power of Radio express?Ik dacht het niet. Dirk
Geplaatst 25 maart 201411 jr. Was dat niet gewoon NBA discoservice Sliedrecht? Ik meen van Nico Volker. Deze spot is ook uitgezonden geweest door de zeezender Radio Monique. Maar of ze ooit materiaal hebben gebruikt van de Power of Radio express?Ik dacht het niet. Dirk NBA en geen MBA dus. Had er nog nimmer van gehoord. Simon
Geplaatst 25 maart 201411 jr. N.B.A. Disco Service B.V. Troelstralaan 1 3362CW Sliedrecht Naam N.B.A. Disco Service B.V. Vestigingsadres Troelstralaan 1 Vestigingsplaats 3362CW Sliedrecht KvK-nummer 23042582 0000 Vestigingsnummer - Soort inschrijving Hoofdvestiging Status Uitgeschreven uit het Handelsregister Kenmerk - Bron Kamer van Koophandel Deze spot draaide in 1985 op Radio Monique. Top Format verkocht in 1985 volgens mij geen jingles van TM meer. Ik denk dat dit een verkapte manier was om reclame te maken voor zendtijd op Radio Monique.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.