Geplaatst 5 april 201411 jr. Enkele dagen geleden zat ik weer te spitten in mijn archieven en daar vond ik de What is love suite van de Collectors. Hij klonk best goed en ik besloot hem op een later tijdstip onder handen te nemen. Toen het zo ver was kon ik hem niet meer vinden ..(drank, dementie, korsakov ?) Dus toen maar eens op het internet van alles bij elkaar gesprokkeld. Maar het viel allemaal tegen, inclusief een uitvoering op de Tribute to the pirate stations. Die laatste liep gewoon vast op zijn vervorming. Geen idee wat daar mee is gebeurd. Vanavond vond ik gelukkig mijn eigen bestand weer en ben ik aan de slag gegaan. The Collectors - What is love (remaster) : http://www73.zippyshare.com/v/87726908/file.html Rien
Geplaatst 5 april 201411 jr. Toen het zo ver was kon ik hem niet meer vinden ..(drank' date=' dementie, korsakov ?)[/quote'] Volgens mijn (bijna volwassen) kinderen is het de leeftijd.
Geplaatst 5 april 201411 jr. Auteur Volgens mijn (bijna volwassen) kinderen is het de leeftijd. En dan roep ik : nee, dat kan niet ! Waarop mijn vrouw antwoord : ja, ontken het maar weer ..... Rien, die zich er niet voor schaamt dat hij wel eens wat vergeet.
Geplaatst 6 april 201411 jr. Volgens mijn vrouw vergeet ik ook van alles; "behalve als het over Veronica gaat" voegt zei er altijd "fijntjes" aan toe....... Zal bij jou wel het "smeermiddel" van je draaibank zijn Rien. Juul
Geplaatst 6 april 201411 jr. Volgens mijn vrouw vergeet ik ook van alles; "behalve als het over Veronica gaat" voegt zei er altijd "fijntjes" aan toe....... Zal bij jou wel het "smeermiddel" van je draaibank zijn Rien. Juul Mmmm.... herkenning. Niels
Geplaatst 6 april 201411 jr. Het één sluit het ander niet uit, Rien ;-) Zo heb ik vanmiddag kippenbouten gekocht voor het avondeten, toen ik thuis kwam herinnerde ik mij dat ik al wat kipkluifjes uit de vriezer in de magnetron had gezet (...)
Geplaatst 7 april 201411 jr. Auteur Zo heb ik vanmiddag kippenbouten gekocht voor het avondeten, toen ik thuis kwam herinnerde ik mij dat ik al wat kipkluifjes uit de vriezer in de magnetron had gezet (...) Harm, dat was geen vergeetachtigheid maar toepassen van het FIFO principe (First In First Out) zodat er doorstroming van de voorraad is ! Rien, die vind dat Harm een goed voorraadbeheer toepast P.S. In de farmacie is het FEFO : First Expired First Out (dus op houdbaarheidsdatum)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.